Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. powstało w 1999 roku i obecnie jest najszybciej rozwijającą się firmą umożliwiającą akceptację kart płatniczych oraz rozliczanie transakcji elektronicznych w Polsce. Podstawowa działalność firmy obejmuje autoryzację oraz rozliczanie transakcji dokonanych za pomocą kart Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Diners Club i American Express w złotówkach, a także w ponad 30 innych walutach za pomocą Dynamic Currency Conversion (DCC). Sieć akceptacji eService liczy ponad 130 tysięcy terminali POS. Spółka oferuje też szeroki wachlarz dodatkowych produktów i usług, takich jak doładowanie telefonów komórkowych, programy lojalnościowe, karty podarunkowe, wypłacanie gotówki za pomocą terminala POS (Cash Back) oraz możliwość rozliczania płatności internetowych przy wykorzystaniu zarówno kart jak i przelewów eService Sp. z o.o. należy do EVO Payments International oraz PKO Banku Polskiego.
Do naszego biura w Warszawie poszukujemy osoby na stanowisko:
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za:
- samodzielne przygotowywanie raportów i analiz technicznych
- analizę wyników efektywności serwisu
- sporządzanie rekomendacji i wniosków, a także wdrażanie rozwiązań w celu usprawnienia procesu obsługi klienta
- bieżące monitorowanie i analizę zgłoszeń technicznych wpływających do Spółki, badanie trendów oraz rekomendowanie działań zmierzających do ustalenia głównych powodów zgłaszanych problemów technicznych oraz minimalizowanie liczby zgłoszeń
- tworzenie nowych form raportów i optymalizacja wizualizacji danych
- dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację biznesową (min. poziom B2)
- doskonała znajomość pakietu MS Office (Excel oraz Access)
- wysoko rozwinięte umiejętności analityczne - umiejętność samodzielnego przeprowadzania analiz i wyciągania syntetycznych wniosków
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane kierunki techniczne lub ekonomiczne)
- doświadczenie w zakresie analizy danych i przygotowywania raportów
- podstawowa znajomość języka SQL
- samodzielność w działaniu, otwartość, komunikatywność i proaktywna postawa w działaniu
- możliwość zdobywania nowych doświadczeń i ciągłego podnoszenia kompetencji zawodowych
- rozwój profesjonalny w międzynarodowym otoczeniu spółek z Grupy EVO
- stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji
- pracę w przyjaznym i profesjonalnym zespole
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- prywatną opiekę medyczną i pakiet świadczeń socjalnych
- owocowe wtorki, chill roomy i dobrą kawę