IIIT to zespół entuzjastów, którzy rozumieją biznes i czują się jego częścią, a przez to wspierają jego rozwój nowoczesnymi, zaawansowanymi rozwiązaniami IT. Działamy w bardzo dynamicznym środowisku z wykorzystaniem zwinnych metodyk zarządzania projektami i wytwarzania oprogramowania. Jesteśmy firmą o polskich korzeniach, która wyrosła ze startup’u, a teraz odnosi liczne sukcesy międzynarodowe. Kładziemy nacisk na wykorzystywanie oprogramowania w celu zwiększania efektywności procesów biznesowych – począwszy od skutecznego dotarcia do klientów, aż po wielowymiarowe analizy inspirujące nowe pomysły na biznes.
Oferujemy:
-
pracę nad złożonymi systemami informatycznymi
-
pracę w zespołach korzystających z metodyk zwinnych (Scrum/Kanban/XP)
-
kontakt z najnowszymi technologiami (wykorzystujemy większość popularnych języków programowania)
-
możliwość realizowania własnych, innowacyjnych pomysłów
-
elastyczne godziny pracy
-
współpracę z ekspertami z wieloletnim doświadczeniem, dla których dzielenie się wiedzą stanowi najwyższą wartość
-
szkolenia wewnętrzne, udział w spotkaniach branżowych
-
dobre warunki pracy, nowoczesny sprzęt, owoce, soki i dobrą kawę
-
dostęp do świadczeń typu Multisport i Medicover
-
swobodną atmosferę, brak dress code’u, nieformalne relacje
-
mnóstwo wyzwań i szans rozwoju
-
nowoczesne, doskonale skomunikowane biuro w centrum Warszawy
Jeśli do nas dołączysz, postawimy przed Tobą następujące zadania:
- bieżąca analiza kampanii reklamowych prowadzonych w modelu RTB (w tym analiza opłacalności, efektywności)
- tworzenie zasad i modeli optymalizacji na podstawie danych historycznych
- współtworzenie nowych funkcjonalności oraz narzędzi do obsługi kampanii (np. automatyzacja raportów cyklicznych)
- przeprowadzanie testów efektywnościowych oraz rekomendowanie działań optymalizacyjnych
Oczekujemy od Ciebie:
- doświadczenia w pracy przy analizach jakościowych i efektywnościowych
- praktycznej znajomości SQL
- bardzo dobrej znajomości środowiska R
- dobrej znajomości innego wybranego języka programowania (preferowany Python)
- wysoko rozwiniętych zdolności analitycznych
- bardzo dobrej organizacji pracy, samodzielności i skrupulatności w wykonywanych zadaniach
- chęci zdobywania nowych doświadczeń oraz podnoszenia swoich kompetencji
Mile widziane:
- myślenie poza schematem, wysoka kreatywność
- doświadczenie w tworzeniu interaktywnych raportów prezentujących wyniki analizy (np. Tableau, Shiny)
- znajomość rynku oraz doświadczenie w pracy z reklamą internetową w modelu Real Time Bidding
- zainteresowanie tematyką Big Data