BEST S.A. to jedna z czołowych polskich firm finansowych, od 1997 roku notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zarządzamy dużymi portfelami wierzytelności nieregularnych, rozwiązując problem braku terminowości rozliczeń między stronami umów i przywracając równowagę na rynku usług finansowych. Jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie, a naszą działalność prowadzimy w oparciu o 3 kluczowe wartości: WIEDZĘ, ETYKĘ, SKUTECZNOŚĆ. Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale wiemy, że to, co robimy, ma ogromne znaczenie.
- przygotowywanie analiz cyklicznych oraz ad-hoc dotyczących obsługi wierzytelności,
- zapewnienie prawidłowego funkcjonowania wdrożonych mechanizmów raportowych,
- dostarczanie rozwiązań mających na celu usprawnienie procesu raportowania.
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki z zakresu nauk ścisłych),
- co najmniej 1 rok doświadczenia w programowaniu SQL,
- doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z raportowaniem zarządczym/operacyjnym,
- dobra znajomość SQL (T-SQL),
- mile widziana znajomość programowania VBA Excel,
- umiejętność analizy i syntezy danych,
- komunikatywność i umiejętność współpracy,
- samodzielność w wykonywaniu zadań oraz dobra organizacja pracy,
- sumienność i dokładność.
- stabilne zatrudnienie,
- elastyczne godziny pracy i możliwość pracy zdalnej,
- prywatną opiekę medyczną,
- kafeterię My Benefit (w tym dofinansowanie do karty Multisport),
- program Work-Life Balance (m.in. owocowe środy, grywalizacja firmowa Play BEST),
- dodatkowe benefity dla Pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności,
- pracę w grupie pasjonatów i profesjonalistów,
- przyjazną kulturę organizacyjną,
- udział w projektach strategicznych,
- szkolenia, programy rozwojowe, kulturę dzielenia się wiedzą.
Kliknij w ikonę i dowiedz się więcej o benefitach pracy w BEST
ITDołącz do Grupy BEST i spójrz na pracę inaczej!
Poznaj
BEST S.A.
Jesteśmy jedną z wiodących firm na polskim rynku usług finansowych, liderem technologicznym w branży zarządzania wierzytelnościami, od 1997 roku notowanym na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zarządzamy dużymi portfelami wierzytelności nieregularnych, rozwiązując problem braku terminowości rozliczeń między stronami umów i przywracając równowagę na rynku usług finansowych. Jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie, a naszą działalność prowadzimy w oparciu o 3 kluczowe wartości: WIEDZĘ, ETYKĘ, SKUTECZNOŚĆ. Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale wiemy, że to, co robimy, ma znaczenie. Posiadamy siedziby w dwóch lokalizacjach: w Gdyni oraz w Elblągu, a w naszych strukturach zatrudniamy około 500 osób. Wiemy, że firma to ludzie, dlatego szczególnie ważne są dla nas przyjazne relacje i zrównoważony rozwój. To szacunek do drugiego człowieka wyznacza standardy naszej pracy. Razem tworzymy dynamiczną organizację opartą o wieloletnie doświadczenie rynkowe, nowoczesne technologie i przyjazną kulturę organizacyjną. Dbamy o rozwój naszych pracowników, dajemy możliwość angażowania się w innowacyjne i rozwojowe projekty oraz wspieramy w realizacji osobistych pasji i zainteresowań.