Jesteśmy jedną z czołowych firm na polskim rynku usług finansowych, ekspertem w dziedzinie usług obrotu i zarządzania wierzytelnościami, twórcą jednego z pierwszych na rynku funduszu sekurytyzacyjnego. Od 1997 roku BEST S.A. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Wartości, którymi kierujemy się w codziennej pracy to WIEDZA, ETYKA i SKUTECZNOŚĆ. Wiemy, że firma to ludzie, dlatego szczególnie ważne są dla nas przyjazne relacje i zrównoważony rozwój. To szacunek do drugiego człowieka wyznacza standardy naszej pracy.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za przygotowywanie analiz cyklicznych oraz ad-hoc dotyczących obsługi wierzytelności, zapewnienie prawidłowego funkcjonowania wdrożonych mechanizmów raportowych, dostarczanie rozwiązań mających na celu usprawnienie procesu raportowania.
- co najmniej 1 rok doświadczenia w programowaniu SQL,
- doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z raportowaniem zarządczym/operacyjnym,
- wykształcenie wyższe – preferowane kierunki z zakresu nauk ścisłych,
- dobra znajomość SQL (T-SQL),
- doświadczenie w automatyzacji zapytań SQL (umiejętność pisania procedury/funkcji),
- mile widziana znajomość programowania VBA Excel,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- samodzielność w wykonywaniu zadań,
- sumienność, dokładność, dobra organizacja pracy, wysokie zdolności analityczne.
- elastyczne godziny pracy,
- stabilne zatrudnienie,
- prywatną opiekę medyczną,
- kafeterię My Benefit (w tym dofinansowanie do karty Multisport),
- program Work-Life Balance (m.in. owocowe środy, grywalizacja firmowa Play BEST, premie za dojazdy rowerem do pracy i wsparcie innych aktywności sportowych),
- dodatkowe benefity dla Pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności,
- pracę w grupie pasjonatów i profesjonalistów,
- wyjątkowo przyjazną kulturę organizacyjną,
- szkolenia, programy rozwojowe, kulturę dzielenia się wiedzą,
- udział w projektach strategicznych.
Kliknij w ikonę i dowiedz się więcej o benefitach pracy w BEST
ANALIZADołącz do Grupy BEST i spójrz na pracę inaczej!
Poznaj
BEST S.A.
Jesteśmy jedną z wiodących firm na polskim rynku usług finansowych, liderem technologicznym w branży zarządzania wierzytelnościami, od 1997 roku notowanym na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zarządzamy dużymi portfelami wierzytelności nieregularnych, rozwiązując problem braku terminowości rozliczeń między stronami umów i przywracając równowagę na rynku usług finansowych. Jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie, a naszą działalność prowadzimy w oparciu o 3 kluczowe wartości: WIEDZĘ, ETYKĘ, SKUTECZNOŚĆ. Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale wiemy, że to, co robimy, ma znaczenie. Posiadamy siedziby w dwóch lokalizacjach: w Gdyni oraz w Elblągu, a w naszych strukturach zatrudniamy około 500 osób. Wiemy, że firma to ludzie, dlatego szczególnie ważne są dla nas przyjazne relacje i zrównoważony rozwój. To szacunek do drugiego człowieka wyznacza standardy naszej pracy. Razem tworzymy dynamiczną organizację opartą o wieloletnie doświadczenie rynkowe, nowoczesne technologie i przyjazną kulturę organizacyjną. Dbamy o rozwój naszych pracowników, dajemy możliwość angażowania się w innowacyjne i rozwojowe projekty oraz wspieramy w realizacji osobistych pasji i zainteresowań.