Ogłoszenie numer: 1653263, z dnia 2017-06-01
Nordic Development S.A.
Nordic Development S.A. to deweloper operujący na polskim rynku nieruchomości. Celem działalności spółki jest realizacja projektów deweloperskich o wysokiej jakości oraz o wyróżniającej architekturze. Nasz sukces gwarantuje dziedzictwo skandynawskiego stylu oraz wieloletnie doświadczenie w realizacji projektów deweloperskich. Główny zakres działalności spółki obejmuje realizację inwestycji wielorodzinnych oraz usługowo-handlowych.
Analityk projektów nieruchomościowych
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Przygotowanie budżetów dla nieruchomości oraz ich rozliczanie,
- Odpowiedzialność za całość procesów finansowych w podległych spółkach celowych, w tym za proces fakturowania i rozliczania najemców oraz windykację,
- Prowadzenie bazy danych umów najmu oraz raportowanie wyników sprzedaży
- Realizowanie zapisów umów najmu w zakresie m.in. indeksacji czynszów, rozliczeń opłat eksploatacyjnych, naliczania i anulowania odsetek, windykacji, zabezpieczeń umów najmu,
- Utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi / najemcami,
- Weryfikacja ewidencji księgowej pod kątem informacji zarządczej,
- Wsparcie merytoryczne dla zespołu specjalistów,
- Analiza techniczno-ekonomiczna nieruchomości pod kątem ich potencjalnego wykorzystania,
- Budowanie modeli finansowych dla przyszłych projektów deweloperskich realizowanych przez firmę,
- Przygotowywanie analiz oraz informacji finansowych dla potrzeb raportowania wyników Zarządowi,
- Przygotowywanie analiz i sektorowych badań rynkowych w odniesieniu do określonych segmentów rynku nieruchomości/ lub przemysłowego w Polsce.
Wymagania
- Wykształcenie kierunkowe (finanse/rachunkowość/ekonomia/bankowość lub pokrewne)
- Minimum roczne doświadczenie w pracy analityka finansowego lub na zbliżonej pozycji
- Doświadczenie zdobyte w branży nieruchomości lub w środowisku inwestycyjnym będzie traktowane jako dodatkowy atut
- Znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie w stopniu umożliwiającym radzenie sobie w większości sytuacji komunikacyjnych
- Znajomość oprogramowania Microsoft Office w tym w szczególności Excel oraz PowerPoint w stopniu wysokim
- Dbałość o szczegóły, dobre umiejętności organizacyjne, umiejętność ustalania priorytetów i realizacji zadań w wyznaczonych terminach
- Osobiste zaangażowanie i inicjatywa w działaniu
- Odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań
- Wysoka kultura osobista
Oferujemy
- Pracę w rozwijającej się firmie i możliwość dalszego rozwoju zawodowego
- Bezpośredni wpływ na podejmowane decyzje
- Różnorodne wyzwania wymagające zarówno zdolności analitycznych jak i zaangażowania operacyjnego
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Pakiet socjalny (opieka medyczna)
- Miłą atmosferę pracy
- Praca w bardzo dobrej lokalizacji
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.