Analityk Procesów Biznesowych / Specjalista ds. Optymalizacji Procesów Biznesowych
Miejsce pracy: Nowy Sącz
Zadania:
- analiza i optymalizacja procesów
- identyfikowanie i mapowanie procesów biznesowych oraz strumienia wartości (wartość dla klienta/ marnotrawstwo)
- prowadzenie – wspólnie z komórkami merytorycznymi – pomiarów procesów
- rekomendowanie właścicielom procesów zaleceń do wykonania po przeprowadzonym przeglądzie procesów
- koordynacja zadań naprawczych lub usprawniających
- nadzór nad spójnością procesów biznesowych
- doskonalenie procesów biznesowych i budowanie kultury ciągłego doskonalenia z wykorzystaniem aktualnych trendów i narzędzi (np. metodologia Lean, 5S)
- dokumentowanie procesów w formie dokumentów organizacji
- analiza procesów pod kątem informatyzacji, RPA, GDPR
- analiza wymagań biznesowych w projektach wspieranych przez IT
- definiowanie problemów i potrzeb na poziomie biznesowym
- ocena wpływu projektów na organizację
- koordynacja techniczna w zespołach projektowych, ścisła współpraca z zespołem wytwórczym, architektami, PM, PMO, przedstawicielami biznesu
- sporządzanie specyfikacji oraz dokumentacji funkcjonalnej dla nowych projektów
- testowanie nowych rozwiązań
- wdrażanie i szkolenie użytkowników końcowych
- określania i mierzenie KPI dla projektów
- audyty oraz narzędzia usprawniające funkcjonowanie firmy
- inicjowanie audytów oraz przeprowadzanie audytów wewnętrznych/ procesowych
- koordynacja realizacji zaleceń poaudytowych
- wykonywanie audytów wdrożonych systemów
- zarządzanie projektami w Grupie FAKRO
- udział w realizacji projektów w ramach zadań Biura Wsparcia Projektów
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowane techniczne lub ekonomiczne)
- minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku analityka procesów biznesowych lub pokrewnym
- doświadczenie w pracy przy projektach IT, wiedza w zakresie tworzenia specyfikacji IT i koncepcji wdrożeniowych
- podstawowa znajomość baz danych
- praktyczna umiejętność modelowania procesów biznesowych
- znajomość notacji BPMN
- znajomość Lean Management, narzędzi procesowych tj. SIPOC, VSM, 5S, etc.
- znajomość zagadnień zarządzania oraz organizacji pracy
- znajomość zagadnień finansowych
- zdolność analitycznego myślenia
- wysokie zdolności interpersonalne
- umiejętne identyfikowanie potrzeb i oczekiwań klienta
- kreatywność, zaangażowanie, samodzielność, zdolności organizacyjne
Oferujemy:
- umowę o pracę w polskiej firmie o ugruntowanej pozycji na światowym rynku
- elastyczne godziny rozpoczęcia pracy
- wsparcie poprzez system szkoleń wdrażających oraz zawodowych
- przyjazną atmosferę pracy
- możliwość rozwoju zawodowego w ramach awansów i rekrutacji wewnętrznych
- dobre warunki pracy
- wejściówki na basen, udział w imprezach integracyjnych
- dostęp do nauki języka angielskiego, niemieckiego lub hiszpańskiego
- możliwość dołączenia do grupowego ubezpieczenia w PZU oraz opieki medycznej
- bonusy w okresach świątecznych
- dostęp do biletów na wybrane wydarzenia kulturalne oraz sportowe
- korzystne rabaty pracownicze na zakup produktów FAKRO