Vectra jest operatorem telekomunikacyjnym świadczącym usługi dostępu do mediów elektronicznych. Jest jednym z liderów w Polsce operatorem kablowym pod względem liczby abonentów. Oferta Vectry to dostęp do programów telewizyjnych w wersji analogowej i cyfrowej, do szerokopasmowego internetu tradycyjnego i bezprzewodowego oraz usługa telefonii stacjonarnej.
Aktualnie do siedziby spółki w Gdyni poszukujemy kandydatów/kandydatek na stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za wsparcie procesu sprzedaży B2B i rozbudowy infrastruktury, raportowanie realizowanych w B2B procesów, wsparcie procesu rozliczeń prowizji.
- Kalkulacja ofert niestandardowych dla klientów.
- Przygotowywanie koncepcji ofert i rozwiązań dla usług niestandardowych i hurtowych
- Przygotowywanie niestandardowych ofert.
- Wsparcie przedstawicieli handlowych na spotkaniach z klientami.
- Monitorowanie procesu wycen i rozbudów potencjałowych.
- Przygotowywanie wniosków o akceptację projektów i podłączeń nowych klientów.
- Raportowanie kosztów i przychodów dla zatwierdzonych rozbudów.
- Raportowanie operacyjne sprzedaży.
- Przygotowywanie zestawień w celu rozliczeń prowizji.
- Wykształcenie średnie, mile widziane wyższe.
- Doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z raportowaniem i rozliczeniami.
- Bardzo dobra znajomość MS Excel oraz środowiska Windows.
- Pożądana znajomość języka angielskiego.
- Mile widziana wiedza z zakresu nowych technologii (IT, VoIP).
Oferujemy:
- Interesującą pracę w rozwijającej się organizacji, o wiodącej pozycji na rynku w swojej branży.
- Ciekawą i miłą atmosferę pracy w młodym, dynamicznym zespole.
- Przyjazne środowisko pracy w nowoczesnym otoczeniu.
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
- Niezbędne narzędzia pracy.
Poznaj
VECTRA S.A.
Vectra jest operatorem telekomunikacyjnym świadczącym usługi dostępu do mediów elektronicznych. Dzięki zaufaniu i codziennym wyborom naszych Klientów, zostaliśmy pierwszym, pod względem liczby abonentów, operatorem telewizji kablowej w Polsce.