Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator badań i analiz rynkowych

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za utrzymanie aktualnej wiedzy o rynku edukacyjnym poprzez planowanie i realizację badań (marketingowych, produktowych, prowadzenie desk research), przygotowanie analizy założeń biznesowych dla nowych produktów, a w szczególności za: przygotowanie...
  • Analityk

    KRKA Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    CEL PRACY przygotowywanie raportów i analiz ilościowych i jakościowych w oparciu o dane wewnętrzne i zewnętrzne firmy; dokonywanie analiz porównawczych; śledzenie zmian i trendów zachodzących na rynku; administracja systemów CRM;
Zobacz więcej ofert pracy

Analityk Marketingowy

Capricorn
Świebodzice
praca stacjonarna
1403 dni temu

Jesteśmy dynamiczną, nowocześnie zarządzaną firmą obecną na rynku już od ponad 30 lat. Jednym z wiodących na rynku producentów komponentów i urządzeń do instalacji grzewczych oraz sanitarnych.


Nasze działania opierają się na wieloletnim doświadczeniu w tworzeniu kompleksowych rozwiązań dla naszych klientów. W ciągu ostatnich kilku lat przeszliśmy prawdziwą metamorfozę zwiększając prawie 4-krotnie liczbę pracowników do blisko 300 oraz realizując inwestycje o łącznej wartości ponad 14 mln zł. 

Obecnie poszukujemy osób, ukierunkowanych marketingowo na realizację celów promocyjnych z bagażem doświadczeń budowlanych, zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:

Analityk Marketingowy
Miejsce pracy: Świebodzice
Zakres obowiązków:
  • analizy sprzedażowe, marketingowe i desk research w obszarach Rynek-Klient-Produkt
  • współudział w tworzeniu strategii marketingowej i sprzedażowej
  • wykorzystanie technik analitycznych i statystycznych do budowania wiedzy o Kliencie oraz w celu optymalizacji procesów i produktów
  • tworzenie, utrzymanie i rozwijanie modeli prognostycznych i segmentacji zwiększającej efektywność działań marketingowych
  • analiza i pogłębianie danych celem zwiększania skuteczność działań direct marketingowych
  • projektowanie, nadzór uruchomienie i weryfikacja wyników testów statystycznych umożliwiających weryfikację hipotez biznesowych
  • uczestniczenie w projektach transformujących środowisko informacyjne Spółki oraz wdrażających nowe narzędzia raportowe i analityczne
  • monitorowanie sprzedaży pod kątem przeprowadzanych akcji marketingowych czy sprzedażowych
Wymagania:
  • mile widziane wykształcenie kierunkowe z obszarów ekonomia, marketing i zarządzanie
  • umiejętność analizy i syntezy danych oraz wyciągania z nich wniosków
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office, szczególnie Excel
  • mile widziana znajomość narzędzi analitycznych typu BI
  • wnikliwość i samodzielność w przeprowadzaniu analiz
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność i umiejętności prezentacyjne
Oferujemy:
  • pracę w rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • praca w ambitnym zespole
  • pracę przy ciekawych i ambitnych projektach biznesowych
 

Podobne oferty

  • Koordynator badań i analiz rynkowych

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za utrzymanie aktualnej wiedzy o rynku edukacyjnym poprzez planowanie i realizację badań (marketingowych, produktowych, prowadzenie desk research), przygotowanie analizy założeń biznesowych dla nowych produktów, a w szczególności za: przygotowanie...
  • Analityk

    KRKA Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    CEL PRACY przygotowywanie raportów i analiz ilościowych i jakościowych w oparciu o dane wewnętrzne i zewnętrzne firmy; dokonywanie analiz porównawczych; śledzenie zmian i trendów zachodzących na rynku; administracja systemów CRM;