- Przygotowywanie analiz danych, raportów mających na celu optymalizację kosztów oraz procesów związanych z Łańcuchem Dostaw oraz Logistyką w Regionie EMEA,
- Analiza i prezentacja wyników działań logistycznych wraz z komentarzami i wnioskami,
- Komunikacja oraz pozyskiwanie danych i informacji z poszczególnych krajów,
- Rozwój procesów oraz narzędzi optymalizujących prace analityczne w tym bieżąca obsługa oraz rozwój funkcjonalności regionalnego Dashboardu Supply Chain (Tableau),
- Analiza zapotrzebowania oraz wydatków CAPEX oraz OPEX w Pionie Supply Chain EMEA,
- Koordynacja procesu prognozowania i budżetowania dla obszaru Supply Chain EMEA,
- Monitorowanie kluczowych wskaźników w obszarze Supply Chain.
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub pokrewne (Ekonomia, Finanse, Zarządzanie, Nauki Statystyczne),
- Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego,
- Wysokie umiejętności analityczne,
- Szeroka wiedza z zakresu finansów,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- Zaawansowana umiejętność prezentowania projektów, danych i raportów przy wykorzystaniu m. in. MS PowerPoint, mile widziane doświadczenie w Power BI, Tableau.
- Nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów,
- Umiejętności komunikacyjne, zdolność organizacji pracy własnej,
- Umiejętność planowania działań oraz wykrywania i rozwiązywania problemów,
- Samodzielność i inicjatywa w realizacji powierzonych zadań.
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę na zastępstwo (ok 1,5 roku),
- Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia w różnych obszarach biznesu,
- Pracę w międzynarodowym środowisku, dającą możliwość wykorzystania języka angielskiego i poznawania innych kultur,
- Perspektywę poszerzenia wiedzy i umiejętności w zakresie wykorzystania nowoczesnych narzędzi analitycznych, np. Tableau, Power BI,
- Pracę w ambitnym i twórczym zespole,
- Atrakcyjny pakiet wynagrodzeń i świadczeń:
- Prywatna opieka medyczna LuxMed dla Ciebie i Twojej rodziny,
- Karty sportowe Fit Profit i możliwość uczestnictwa w Pracowniczych Klubach Sportowych,
- Ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny,
- Dostęp do platformy My Benefit, która co roku zasilana jest środkami pieniężnymi przez Pracodawcę i na której możesz robić zakupy w preferencyjnych cenach,
- Dodatkowy dzień wolny z okazji Barbórk,
- Jeżeli jesteś Rodzicem umożliwiamy pracę w elastycznym czasie pracy a także gwarantujemy dodatkowy dzień wolny ekstra w celu sprawowania opieki nad pociechą. Dla świeżo upieczonych Rodziców finansujemy wyprawkę tzw. „becikowe” ,
- Dofinansowanie do okularów,
- Programy szkoleniowe realizowane online i stacjonarnie,
- Atrakcyjny system nagród- nagrody jubileuszowe, nagrody za osiągnięcia półrocza, nagrody roku,
- W trudnej sytuacji życiowej, finansowej- pomoc w postaci zapomogi finansowej.
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania