Dr.Max Polska to druga największa sieć aptek w kraju stworzona przez międzynarodowy holding Dr.Max –
lidera na rynku farmaceutycznym w Czechach i na Słowacji. Rozwijamy rynek apteczny w kraju i zagranicą
ale nie byłoby to możliwe gdyby nie pracownicy uczestników sieci- najlepsi specjaliści!
Ponad 4 000 pracowników w Polsce to nasz największy kapitał cenimy ich umiejętności i zdolności rozwijamy potencjał i szkolimy tak by wciąż mogli wytyczać nowe szlaki i kreować biznes farmaceutyczny w Polsce.
Ponad 4 000 pracowników w Polsce to nasz największy kapitał cenimy ich umiejętności i zdolności rozwijamy potencjał i szkolimy tak by wciąż mogli wytyczać nowe szlaki i kreować biznes farmaceutyczny w Polsce.
Analityk Internetowy - Gdańsk
Obowiązki:
- Analizowanie danych o ruchu na stronie internetowej i przygotowywanie rekomendacji biznesowych
- Wychwytywanie trendów sprzedażowych wśród klientów
- Wdrażanie tagów i zdarzeń pozwalających na analizę zachowań klientów
- Obsługa Google Analytics, Google Tag Manager w odpowiedzi na bieżące potrzeby pracowników działu E-Commerce
- Przygotowywanie przejrzystych raportów
- Wsparcie w zakresie ustalania celów, monitorowania KPI, mierzenia skuteczności realizowanych projektów
- Analiza ścieżki zakupowej klienta, rekomendowanie zmian i usprawnień
- Rekomendowanie zmian na podstawie wniosków z analizy danych
- Przygotowywanie rekomendacji UX na podstawie danych o zachowaniach klientów
- Ścisła współpraca z interdyscyplinarnym działem E-commerce: specjalistami ds. marketingu, contentu, SEO, farmaceutami
- Współpraca z analitykami internetowymi prowadzącymi projekty dla innych platform e-commerce w grupie
- Raportowanie pracy do Dyrektora Działu E-Commerce
Wymagania:
- 2-letnie doświadczenie w analityce internetowej po stronie agencyjnej lub w e-commerce
- Zaawansowana znajomość narzędzi Google Analytics, Google Tag Manager, Microsoft Excel
- Znajomość narzędzia Microsoft Power BI
- Znajomość narzędzi Google Data Studio, Google Search Console, Google Ads i Facebook Ads (moduły odpowiadające za analitykę danych reklamowych, CTR)
- Znajomość narzędzi typu Hotjar, Smartlook
- Znajomość podstaw Javascript, HTML i CSS
- Doświadczenie w przygotowywaniu testów A/B
- Znajomość heurystyk UX, doświadczenie w analizie danych pomagających na poprawę usability strony
- Znajomość j. angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w środowisku międzynarodowym
- Proaktywność, zadaniowe podejście do rozwiązywania problemów, umiejętność ustalania priorytetów zadań
- Umiejętności komunikacyjne pozwalające na zrozumienie potrzeb biznesowych i przełożenie ich na rozwiązania analityczne
- Umiejętność współpracy w rozproszonym zespole
- Mile widziana znajomość problemu "single-page application" (SPA)
Czekają na Ciebie:
- Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Atrakcyjne wynagrodzenie z tytułu umowy o pracę
- Możliwość rozwoju i doskonalenia swoich kompetencji w prężnie rozwijającej się firmie
- Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
- Pakiet socjalny obejmujący ubezpieczenie grupowe, opiekę medyczną i kartę MULTISPORT
Poznaj
Apteka Dr.Max
Dr.Max Polska to jedna z największych sieci aptek w kraju należąca do międzynarodowego holdingu Dr.Max – lidera na rynku farmaceutycznym w Czechach i na Słowacji. Rozwijamy rynek apteczny w kraju i za granicą, ale nie byłoby to możliwe, gdyby nie nasi pracownicy – najlepsi specjaliści!
Dr.Max rozpoczął swoją działalność w Polsce w 2005 roku i od tego momentu nieustannie się rozwija. Aktualnie Dr.Max jest jedną z największych sieci w kraju, posiadającą niemal 600 aptek franczyzowych, w których zatrudnionych jest ponad 4 000 pracowników.