Do obszaru marketingu poszukujemy osoby na stanowisko Analityk Internetowy, w zakresie obowiązków jest:
- monitorowanie ruchu i zachowań w serwisach internetowych
- analiza danych i rekomendacja optymalizacji
- koordynacja utrzymania infrastruktury analitycznej
- tworzenie raportów
- wsparcie w projektach związanych z rozwojem funkcjonalności sklepu
Wymagania:
- 2 letnie doświadczenie na stanowisku analityk internetowy lub portalowy
- bardzo dobra znajomość Google Analytics *warunek konieczny
- bardzo dobra znajomość Google Tag Manager *warunek konieczny
- znajomość Data Studio
- umiejętność analizy oraz zbierania danych i ich zaprezentowania
- angielski na poziomie komunikatywnym
- mile widziane: znajomości HotJar, UX/UI, Adobe Audience, testy A/B
Nasza oferta:
- praca w modelu hybrydowym lub zdalnym
- lokalizacja biura: Warszawa (przy metrze Młociny)
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- zajęcia grupowe z j.angielskiego finansowane 100% przez pracodawcę
- ubezpieczenie grupowe i prywatna opieka medyczna na preferencyjnych warunkach
- platforma kafeteryjna Worksmile
- pakiet szkoleń wewnętrznych i wsparcie w rozwijaniu posiadanych kompetencji oraz zdobywaniu nowych umiejętności
- rekrutacja online
Poznaj
Grupa Inter Cars
ul. Zgrupowania AK „Kampinos” 15
01-943 Warszawa
Inter Cars to rozpoznawalna marka, wiarygodny pracodawca i partner biznesowy. Firma rozpoczęła działalność w 1990 roku jako "rodzinny biznes", który obecnie jest nowoczesną i prężnie działającą organizacją. Udaje nam się zachować niekorporacyjny styl i atmosferę w pracy, dlatego kandydaci znają nas z przyjaznej kultury organizacyjnej. Do pracy w naszej firmie chcemy zaprosić specjalistów z różnych obszarów, którzy poszukują firmy z jasno określoną strategią biznesową, z ciekawymi projektami i oferującą nowoczesne narzędzia pracy.
Proces rekrutacji
- Krok Analizujemy wszystkie nadesłane kandydatury
- Krok Z wybranymi kandydatami realizujemy wywiad telefoniczny lub spotkanie
- Krok Jednej z tych osób złożymy ofertę zatrudnienia