- Masz 2 lata doświadczenia we wdrażaniu i konfiguracji Google Analytics i Google Tag Managera
- Znasz struktury data layer, posiadasz umiejętność sugerowania nowych elementów na podstawie potrzeb biznesowych
- Posiadasz wiedzę z zakresu HTML, CSS i JavaScript potrzebną do skutecznej pracy w Google Tag Manager
- Masz umiejętność wizualizacji danych (Google Looker Studio, Power BI - będzie dodatkowym atutem)
- Znasz SQL- a i pracujesz w środowisku BigQuery
- Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim, m.in. B2
- Posiadasz doświadczenie w analityce aplikacji
- Rozumiesz zasady digital marketingu i specyfiki poszczególnych kanałów pozyskiwania ruchu
- Jesteś osobą samodzielną z wysokim poziomem odpowiedzialności - bardzo cenimy sobie dane słowo!
- Mapowanie celów biznesowych organizacji i poszczególnych zespołów
- Analiza pozyskiwanych danych, wyciąganie wniosków oraz rekomendowanie działań optymalizacyjnych
- Przygotowywanie wymagań do stworzenia warstwy danych (data layer) dla nowych procesów
- Rozwój i utrzymanie środowiska narzędzi analitycznych w ekosystemie Google Analytics 360
- Zarządzanie skryptami w Google Tag Manager
- Optymalizacja współczynnika konwersji
- Wizualizacja danych w Google Looker Studio
- Bieżąca komunikacja i współpraca z innymi zespołami (m.in. sprzedaż, marketing, development), przedstawianie rekomendacji
- stabilny partner,
- siła marki,
- szkolenia produktowe,
- szkolenia kompetencji menadżerskich,
- indywidualne programy rozwojowe.
- umowa B2B,
- własna działalność gospodarcza,
- elastyczne godziny pracy.
- konkurencyjne wynagrodzenie stałe,
- konkursy sprzedażowe,
- premia sprzedażowa,
- feedback.
- narzędzia pracy: komputer, telefon,
- zadaniowy styl pracy.
W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.
Poznaj
Orange
Dlaczego warto wybrać Orange?
Jako Orange Polska jesteśmy jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych, który zatrudnia pracowników do 20 różnych obszarów. Sukces firmy zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy swoim zaangażowaniem i inicjatywą wprowadzają firmę na wyższy poziom.
Dlatego od zawsze dostarczamy możliwości rozwoju – od udziału w projektach ogólnopolskich i międzynarodowych po szkolenia wewnętrzne oraz możliwość uczestnictwa w społecznościach tematycznych.
Dzięki wspólnej pracy, otwartej komunikacji i przyjacielskim relacjom tworzymy przyszłość oraz miejsce pracy, którego częścią warto być.
Nasza siedziba główna znajduje się w Warszawie, w Miasteczku Orange, ale mamy także Miasteczka Regionalne oraz prawie 200 innych lokalizacji w całej Polsce.