Inter Cars SA to największy dystrybutor części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych w Europie Środkowo - Wschodniej. Od maja 2004 r. spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Celem strategicznym Inter Cars SA jest utrzymanie pozycji lidera w Europie Środkowo-Wschodniej.
Dołącz do naszego zespołu specjalistów i ekspertów IT
- Analiza wymagań biznesowych i opracowanie dokumentacji technicznej w zakresie integracji usługowej (SOA) i integracji danych (ETL)
- Analiza wpływu projektowanych rozwiązań na portfel przepływów integracyjnych
- Nadzór merytoryczny nad implementacją rozwiązań integracyjnych
- Współpraca z pozostałymi działami IT w ramach Inter Cars oraz z zespołami projektowymi dostawców w ramach utrzymania systemów oraz w zakresie prowadzonych projektów
- Wsparcie użytkowników w zakresie istniejących rozwiązań integracyjnych (3 linia)
- Minimum 2 lata doświadczenia w projektowaniu/wdrażaniu rozwiązań integracyjnych
- Wykształcenia wyższe (preferowane informatyka, telekomunikacja lub pokrewne),
- Znajomości technologii Web Services oraz standardów wykorzystywanych w integracji: SOAP, REST, XML Schema, XPath, XQuery etc
- Płynności w czytaniu i tworzeniu dokumentacji analitycznej uwzględniającej procesy biznesowe, modele danych
- Wysokiego poziomu technik komunikacji i relacji interpersonalnych
- Dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
- Umiejętność pracy w zespole
- Samodzielności i odpowiedzialności
- Znajomość Oracle SOA Suite
- Znajomość baz danych Oracle, MSSQL
- Znajomość metodologii projektowych oraz notacji UML
- Znajomość pakietu Enterprise Architect
- Znajomość narzędzi zarządzania kodem (GIT)
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy
- Elastyczne godziny pracy
- Udział w międzynarodowych projektach
- Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy
- Dużą samodzielność w działaniu oraz możliwość realizacji własnych pomysłów
Poznaj
Grupa Inter Cars
ul. Zgrupowania AK „Kampinos” 15
01-943 Warszawa
Inter Cars to rozpoznawalna marka, wiarygodny pracodawca i partner biznesowy. Firma rozpoczęła działalność w 1990 roku jako "rodzinny biznes", który obecnie jest nowoczesną i prężnie działającą organizacją. Udaje nam się zachować niekorporacyjny styl i atmosferę w pracy, dlatego kandydaci znają nas z przyjaznej kultury organizacyjnej. Do pracy w naszej firmie chcemy zaprosić specjalistów z różnych obszarów, którzy poszukują firmy z jasno określoną strategią biznesową, z ciekawymi projektami i oferującą nowoczesne narzędzia pracy.
Proces rekrutacji
- Krok Analizujemy wszystkie nadesłane kandydatury
- Krok Z wybranymi kandydatami realizujemy wywiad telefoniczny lub spotkanie
- Krok Jednej z tych osób złożymy ofertę zatrudnienia