![](/img/firma/templates/310218/2905/top.jpg)
Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Mellon International. Wierzymy, że nasz sukces to nasza kadra, dlatego dokładamy wszelkich starań, żeby umożliwić Ci pracę, która rozwinie Twoje pasje i wykorzysta Twoje talenty. Każdego dnia wspieramy Twój rozwój i Twoją innowacyjność, zapewniając Ci nowe cele i nowe wyzwania.
Obecnie dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko:
Analityk HR
Miejsce pracy: Rzeszów
Obowiązki:
- Monitorowanie i rozliczanie czasu pracy pracowników i pomoc w sprawach kadrowych,
- Przygotowanie raportów i analiz zgodnie z przyjętymi procedurami,
- Zarządzanie obiegiem dokumentów związanych z produkcją,
- Koordynacja, planowanie i organizacja spotkań,
- Utrzymanie prawidłowej komunikacji pomiędzy działem Montażu i Testów a pozostałymi działami,
- Przygotowywanie notatek, raportów i prezentacji w języku polskim i angielskim,
- Prowadzenie korespondencji (pisanie i redagowanie listów, dokumentów) w języku polskim i angielskim,
- Obsługa pocztowo-kurierska, wysyłanie i przyjmowanie korespondencji w języku polskim i angielskim,
- Organizowanie i rozliczanie wyjazdów służbowych: rezerwacje hoteli i lotów, umawianie spotkań,
- Praca OD MAJA..
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe,
- znajomość prawa pracy,
- mile widziane doświadczenie w pracy o podobnym charakterze,
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- biegła znajomość MS Excel i Power Point,
- analityczne myślenie,
- umiejętność pracy w zespole,
- zdolności organizacyjne,
- wysoka adaptacyjność do zmieniających się warunków.
Oferujemy:
- umowę o pracę na czas określony 12 miesięcy (być może będzie możliwość przedłużenia),
- miłą atmosferę pracy,
- możliwość zdobycia doświadczenia w dużej, międzynarodowej firmie.
![](/img/firma/templates/310218/10288/bottom2.png)
![](/img/firma/templates/310218/2905/bottom.jpg)