Analityk Finansowy
Antal Finance & Accountancy
Antal International jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu i Krakowie prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z sektora Reatil, o ugruntowanej pozycji na rynku, poszukujemy kompetentnego Analityka Finansowego, który będzie wsparciem dla działów sprzedaży i marketingu.
Stanowisko
Normal 21 false false false PL X-NONE X-NONE
/* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:Standardowy; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-fareast-language:EN-US;}
- sporządzanie i opracowywanie szczegółowych raportów i analiz na wewnętrzne potrzeby firmy;
- przygotowywanie informacji zarządczych oraz prezentacji;
- uczestnictwo w procesie przygotowania budżetu rocznego oraz okresowych prognoz;
- aktywna współpraca z działami sprzedaży i marketingu w zakresie budżetowania, kontroli wykonania budżetu, analiz odchyleń od budżetów, kalkulacji i kontroli kosztów;
- bieżąca analiza sprzedaży i marż poszczególnych grup produktowych;
- analizowanie i raportowanie kosztów inwestycji oraz korzyści finansowych w odniesieniu do zrealizowanych inwestycji i projektów;
- wsparcie finansowego zamknięcia okresu rozliczeniowego;
- wsparcie w rozwoju systemu oraz narzędzi controllingowych w poszczególnych obszarach.
Wymagania
- wykształcenie wyższe kierunkowe;
- min. 2-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w dziale controllingu lub księgowości (biegłość w przygotowywaniu analiz finansowych i interpretacji wyników);
- znajomość zagadnień z obszaru rachunkowości zarządczej;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, w tym mile widziane: VBA oraz zapytania SQL) oraz programu Access;
- dobra znajomość języka angielskiego (raportowanie częściowe do centrali firmy za granicą);
- znajomość systemu SAP lub innego systemu klasy ERP jest warunkiem koniecznym;
- wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia, wyciągania daleko idących wniosków z danych liczbowych;
- dokładność, dociekliwość, systematyczność, terminowość i doskonała organizacja pracy własnej.
Co oferujemy
- praca w dużej międzynarodowej firmie o wysokiej kulturze organizacyjnej;
- duży potencjał rozwojowy stanowiska i ciekawa ścieżka awansów;
- możliwość wprowadzania nowych pomysłów i ulepszeń;
- wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji i zaangażowania.