CAVATINA GW Sp. z o.o. to spółka o stabilnej pozycji na rynku i bogatym doświadczeniu w realizacji projektów nieruchomościowych. Samodzielnie i niezależnie prowadzimy inwestycje począwszy od akwizycji nieruchomości, przez projektowanie, generalne wykonawstwo w zakresie budownictwa i fit-out, aż po komercjalizację. Realizacje Cavatina GW zlokalizowane są w siedmiu kluczowych z punktu widzenia rynku biurowego miastach Polski. Nasze budynki to między innymi: kompleks biurowców w Krakowie – Equal Business Park A, B, C i D, Diamentum Office i Carbon Tower we Wrocławiu, Chmielna 89 w Warszawie, Palio A w Gdańsku. Dołącz do pracowników grupy kapitałowej CAVATINA , jednego z liderów rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce.
- analiza i weryfikacja rozliczeń z najemcami oraz budżetów operacyjnych dotyczących działalności budynków biurowych,
- udział w opracowywaniu budżetów i wsparcie w procesie budżetowania dla poszczególnych segmentów działalności Grupy Kapitałowej,
- udział w sporządzaniu prognoz i projekcji finansowych, biznesplanów,
- przetwarzanie, analiza i raportowanie danych finansowych wynikających z umów i innych dokumentów prawnych,
- przetwarzanie, analiza i raportowanie danych finansowych pozyskanych z systemu księgowego,
- przygotowywanie raportów zarządczych i kontrolingowych dla kierownictwa Grupy Kapitałowej,
- udział w opracowywaniu i wdrażaniu procesów biznesowych i procedur wewnętrznych,
- udział w pozyskiwaniu finansowania dla spółek w Grupie,
- współpraca z innymi działami i zespołami w Grupie,
- udział w innych projektach i bieżących zadaniach Działu Finansowego,
- dbałość o prawidłowy obieg i archiwizację dokumentów.
- bardzo dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy z dużą ilością danych i pod presją czasu,
- umiejętność pracy z umowami i innymi dokumentami prawnymi,
- umiejętność identyfikacji błędów i niezgodności,
- skrupulatność, dokładność, sumienność,
- otwartość na nowe zadania, wyzwania, chęć pracy w dynamicznym otoczeniu,
- wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, ekonomia, rachunkowość),
- doświadczenie w dziale finansowym,
- bardzo dobra znajomość arkusza kalkulacyjnego Excel,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- mile widziana umiejętność obsługi programu Symfonia.
- ciekawą pracę w jednej z najdynamiczniej rozwijających się firm sektora budownictwa biurowego,
- duże i zróżnicowane możliwości rozwoju zawodowego,
- konkurencyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy,
- pakiet benefitów pracowniczych,
- wsparcie ze strony pozostałych współpracowników.
Benefity dla pracowników:
- karta Multisport dla pracownika
i jego rodziny - pakiet medyczny dla
pracownika
i jego rodziny - paczki
świąteczne - udział
w szkoleniach
i konferencjach związanych
z wykonywaną pracą - darmowa nauka języków
- imprezy
firmowe - wyjazdy
integracyjne - pyszna
kawa - atrakcyjne i komfortowe
biura
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.