Mikomax Smart Office jest polską, rodzinną firmą z ponad 29-letnim międzynarodowym doświadczeniem w zakresie dopasowywania przestrzeni biurowych do organizacji. To ekspert w tworzeniu nowoczesnych biur łączący fachową wiedzę o produkcji mebli
z autorską koncepcją jej zastosowania we współczesnym miejscu pracy. Firma tworzy biura dostosowane do potrzeb, specyfiki, kultury organizacyjnej, charakteru działań swoich klientów oraz do celu, który chcą osiągnąć.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy i marek poszukujemy osoby na stanowisko
Analityk Finansowy
Miejsce pracy: Łódź
Warto być z nami, bo:
- Jesteśmy polską firmą z ponad 29-letnim doświadczeniem w zakresie dopasowywania przestrzeni biurowych do organizacji,
- Nasza firma codziennie tworzy biura dostosowane do potrzeb, specyfiki, kultury organizacyjnej, charakteru działań swoich klientów oraz do celu, który chcą osiągnąć,
- Wykorzystujemy wiedzę w zakresie m.in. efektywności, organizacji pracy, HR, ergonomii i akustyki,
- Realizujemy różnorodne projekty kompleksowego wyposażenia wnętrz biurowych, zarówno dla klientów krajowych jak i w środowisku międzynarodowym,
- Dostarczamy ciągle nowych, innych wyzwań,
- Budujemy firmę rodzinną, dla której ważni są ludzi i wartości jakimi się kierują,
- Nasi ludzie pracują w nowoczesnym biurze, np. w strefie relaksu w nieformalnej atmosferze zregenerujesz siły tak by móc z lepszym samopoczuciem efektywniej pracować w strefie współpracy czy skupienia,
- Zapewniamy pracownikom dostawy świeżych owoców i kawę do woli :-)
Oferujemy Ci pracę w której będziesz odpowiadać za:
- przygotowywanie informacji i analiz z zakresu operacyjnego funkcjonowania biznesu
- wykonywanie analiz na potrzeby informacji zarządczej w zakresie wyników działalności
- współudział w procesie budżetowania, prognozowania, aktualizacja prognoz i planów
- bieżąca współpraca z partnerami finansowymi
- wdrożenie i administrowanie narzędziami do przygotowywania informacji zarządczej
- wsparcie systemów i procesów finansowych
Zapraszamy do współpracy, jeśli posiadasz:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne, preferowana specjalność: finanse, rachunkowość, ekonometria, controlling
- minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- doświadczenie w kontrolingu procesu produkcji
- bardzo dobra znajomość MS Excel, znajomość VBA, MS PowerPoint oraz MS Access będzie dodatkowym atutem
- dobra znajomość języka angielskiego
- umiejętność pracy w dynamicznym środowisku – wielozadaniowość
- zorientowanie na cel
- dobra organizacja pracy
- inicjatywa i samodzielność w działaniu
- dodatkowym atutem będzie znajomość systemu IFS
Najlepszemu kandydatowi zaproponujemy:
- ciekawą i pełną wyzwań pracę w bardzo dynamicznie rozwijającej się firmie (zobacz, gdzie możesz pracować: https://www.youtube.com/watch?v=tNgBjW5fyy8),
- stabilne zatrudnienie w innowacyjnej firmie, z wyjątkowymi rozwiązaniami (zobacz nasze produkty: https://www.youtube.com/watch?v=1sBnwR55RRI, https://youtu.be/vIBZwXG5gxU),
- możliwość pracy w międzynarodowym środowisku i wsparcie klientów w realizacji projektów,
- samodzielność w realizacji zadań,
- wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania i osiąganych wyników,
- rozwój zawodowy dostosowany do potrzeb i kompetencji pracownika.