ISS Facility Services Sp. z o. o jest liderem na Polskim rynku kompleksowej obsługi budynków. Dostarczamy usługi utrzymania czystości i higieny, usługi żywieniowe, wsparcie administracyjne oraz obsługę techniczną. W Polsce firma działa od 1995 r. Naszą siłą są ludzie, zatrudniamy 2500 pracowników.
W pracy kierujemy się takimi wartościami jak uczciwość, przedsiębiorczość, odpowiedzialność i jakość.
Obowiązki:
- Raportowanie finansowe do centrali, prognozowanie i budżetowanie w ramach obsługiwanego kontraktu/ów
- Analiza odchyleń do budżetu i prognoz
- Kontrola przychodów i kosztów
- Zarządzanie rezerwami na koszty/przychody
- Współpraca z działem księgowości
- Nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych i prawnych
- Opracowywanie oraz udoskonalanie raportów lokalnych
- Wdrażanie i rozwijanie narzędzi informatycznych wspierających raportowanie
- Przygotowywanie analiz Ad-hoc
Wymagania:
- Minimum 2-letnie doświadczenie w obszarze analizy finansowej
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne (rachunkowość, finanse lub pokrewne)
- Znajomość pojęć i procesów księgowych
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
- Bardzo dobra znajomość Visual Basic
- Dobra znajomość języka SQL
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności analityczne
- Dobra organizacja pracy, zaangażowanie i inicjatywa
- Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność
- Dyspozycyjność, gotowość do podróży służbowych
Oferujemy:
- Zatrudnienie na umowę o pracę w międzynarodowej, stabilnej firmie
- Możliwość dalszego rozwoju zawodowego w inspirującym środowisku biznesowym
- Ciekawą pracę w zagranym zespole
- Atrakcyjne wynagrodzenie i komfortowe miejsce pracy
- Opiekę medyczną
Poznaj
ISS Facility Services Sp. z o.o.
ISS FACILITY SERVICES POLSKA wchodzi w skład międzynarodowej Grupy ISS założonej w 1901 r., jednego z największych na świecie usługodawców w zakresie Facility Services.
W Polsce firma działa od 1995 r. i zatrudnia około 2 000 pracowników. Podstawową działalnością ISS w Polsce jest kompleksowa obsługa obiektów.