Marka Wajnert Meble to doceniony na rynku polskim i zagranicznym producent mebli wypoczynkowych i systemowych. Firma rodzinna z ponad 30 letnią historią jest liderem w produkcji mebli w Polsce zajmując w rankingach miejsce w pierwszej trójce. Meble powstają dzięki zaangażowaniu i współpracy ponad 600 osób zatrudnionych w firmie, działających na jej rozwój i sukces.
Obecny zespół wymaga wsparcia dlatego poszukujemy kandydata na stanowisko:
Analityk finansowy
Miejsce pracy: Międzybórz
Twoje zadania na stanowisku:
- sporządzanie wielowymiarowych analiz i raportów, analiza kluczowych wskaźników finansowych i operacyjnych wspierających Zarząd w podejmowaniu bieżących decyzji,
- przygotowywanie raportów planistycznych oraz kontrola realizacji założeń,
- tworzenie nowych i usprawnianie istniejących narzędzi optymalizujących oraz automatyzujących procesy raportowania w obszarze controllingowo - finansowym,
- współudział w rozwijaniu sprawozdawczości wewnętrznej,
- przygotowywanie budżetów, planów finansowych oraz kontrola ich realizacji,
- analiza rentowności sprzedaży oraz kontrola kosztów działalności operacyjnej,
- cykliczne raportowanie zgodnie z przyjętym kalendarzem finansowym spółki,
- tworzenie raportów ad-hoc na potrzeby wewnętrznych odbiorców danych.
Jakie wymagania powinieneś spełniać:
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonometria, matematyka finansowa, statystyka, controlling, ekonomia, finanse),
- bardzo dobrej znajomości MS Excel oraz VBA,
- mile widziana znajomość języka zapytań bazodanowych SQL,
- doświadczenie w pracy na dużych bazach danych,
- doświadczenie w pracy z zintegrowanymi systemami ERP,
- min. 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w działach analizy finansowej, controllingu, bądź raportowania,
- znajomość ogólnych zasad rachunkowości zarządczej,
- umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania syntetycznych wniosków,
- bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole,
- biznesowe podejście, nieszablonowe i kreatywne myślenie.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- atrakcyjne warunki wynagrodzenia,
- ciekawą pracę w dużej organizacji,
- realizację ambitnych zadań oraz możliwości rozwoju,
- benefity pozapłacowe :
- dofinansowanie obozów i kolonii dla dzieci,
- upominki świąteczne dla pracowników i ich dzieci,
- imprezy integracyjne,
- możliwość skorzystania z dedykowanych szkoleń,
- darmowe kursy językowe,
- zniżki na produkty firmy.