specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
8 dni
Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku; Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów; Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań; Zapewnienie Klientom doskonałej...
Na co dzień w pracy: Wspierasz klientów w znalezieniu najbardziej korzystnego dla nich finansowania (kredytu, ubezpieczenia) Przygotowujesz dokumenty; Przeprowadzasz proces obsługi kredytu, zgodnie z wytycznymi instytucji współpracujących i nadzorujących;
specjalista mid / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat rekrutacja online
1 dni
Wsparcie w zakresie sprzedaży oraz obsługi klienta; Wsparcie w obsłudze technicznej przy zawieraniu umów ubezpieczenia; Prowadzenie szkoleń produktowych i procesowych; Prowadzenie cyklicznych spotkań sprzedażowych; Prowadzenie instruktaży, warsztatów oraz coachingu w Oddziałach PZU.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twoje zadania: wyszukiwanie i ewidencjonowanie informacji istotnych dla przeprowadzanej analizy z wewnętrznych i zewnętrznych źródeł danych, sporządzanie cyklicznych raportów, analiz typu „ad-hoc” oraz prezentacji zarządowych, współpraca z zespołami biznesowymi, m.in.: Sprzedaż,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zakres obowiązków: Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie); Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów dla firm (w tym również Wspólnoty i AGRO); Aktywne...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zakres obowiązków: Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie); Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów dla firm (w tym również Wspólnoty i AGRO); Aktywne...
Twój zakres obowiązków udział w realizacji procesów wewnętrznych związanych z zarządzaniem kapitałem i procesem ICAAP; udział w wyliczaniu miar adekwatności kapitałowej i MREL; realizacja testów warunków skrajnych; udział w aktualizacji Planu Naprawy; dokonywanie analiz oraz...
About the role: To enhance our support for farmer owners (members), we established a dedicated team in Gdansk over two years ago. As a Financial Operations Specialist – Global Member Support, your primary responsibility will be to ensure accurate and timely pre-payments and main payments to our...
specjalista mid / junior kontrakt B2B pełny etat / tymczasowa/dodatkowa
2 dni
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
Specifically, you will: Create, maintain, and update financial master data including general ledger accounts, cost centers, profit centers, and other relevant financial data; Enforce data governance policies and procedures; Collaborate with cross-functional teams to gather requirements and implement...
Perfect Consulting - Rekrutacja – Szkolenia – Coaching - od 1999 roku dostarcza kompleksowe rozwiązania rekrutacyjne dla wszystkich sektorów na stanowiska średniego i wyższego szczebla. Gwarantujemy rzetelność, bezpieczeństwo, partnerstwo.
Obecnie dla Naszego Klienta – firmy z branży spożywczej - poszukujemy Kandydatów do pracy na stanowisku:
Analityk finansowy
Miejsce pracy: Wejherowo
Nr ref.: 111/10/2016
Do zadań osoby na tym stanowisku należy:
Pobieranie i rejestrowanie w systemie wyciągów bankowych,
Uzgadnianie sald i środków pieniężnych w drodze na koniec miesiąca,
Uzgadnianie rozrachunków (kojarzenie płatności z fakturami, tworzenie i ujmowanie kompensat, potwierdzenia sald),
Księgowanie faktoringów,
Analiza sald kont,
Współpraca z działem księgowości i działem windykacji.
Wymagania:
Wykształcenie wyższe z rachunkowości,
Min. 6 miesięcy doświadczenia w księgowości i/lub dziale finansowym,
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym – warunek konieczny,
Znajomość systemów księgowych (znajomość IFS będzie dodatkowym atutem),
Dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza arkusza kalkulacyjnego Excel),
Umiejętność pracy pod presją czasu oraz dobra organizacja pracy własnej,
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
Oferujemy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
Możliwość rozwoju zawodowego w firmie o stabilnej pozycji na rynku,
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
8 dni
Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku; Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów; Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań; Zapewnienie Klientom doskonałej...
Na co dzień w pracy: Wspierasz klientów w znalezieniu najbardziej korzystnego dla nich finansowania (kredytu, ubezpieczenia) Przygotowujesz dokumenty; Przeprowadzasz proces obsługi kredytu, zgodnie z wytycznymi instytucji współpracujących i nadzorujących;
specjalista mid / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat rekrutacja online
1 dni
Wsparcie w zakresie sprzedaży oraz obsługi klienta; Wsparcie w obsłudze technicznej przy zawieraniu umów ubezpieczenia; Prowadzenie szkoleń produktowych i procesowych; Prowadzenie cyklicznych spotkań sprzedażowych; Prowadzenie instruktaży, warsztatów oraz coachingu w Oddziałach PZU.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twoje zadania: wyszukiwanie i ewidencjonowanie informacji istotnych dla przeprowadzanej analizy z wewnętrznych i zewnętrznych źródeł danych, sporządzanie cyklicznych raportów, analiz typu „ad-hoc” oraz prezentacji zarządowych, współpraca z zespołami biznesowymi, m.in.: Sprzedaż,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zakres obowiązków: Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie); Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów dla firm (w tym również Wspólnoty i AGRO); Aktywne...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zakres obowiązków: Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie); Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów dla firm (w tym również Wspólnoty i AGRO); Aktywne...
Twój zakres obowiązków udział w realizacji procesów wewnętrznych związanych z zarządzaniem kapitałem i procesem ICAAP; udział w wyliczaniu miar adekwatności kapitałowej i MREL; realizacja testów warunków skrajnych; udział w aktualizacji Planu Naprawy; dokonywanie analiz oraz...
About the role: To enhance our support for farmer owners (members), we established a dedicated team in Gdansk over two years ago. As a Financial Operations Specialist – Global Member Support, your primary responsibility will be to ensure accurate and timely pre-payments and main payments to our...
specjalista mid / junior kontrakt B2B pełny etat / tymczasowa/dodatkowa
2 dni
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
Specifically, you will: Create, maintain, and update financial master data including general ledger accounts, cost centers, profit centers, and other relevant financial data; Enforce data governance policies and procedures; Collaborate with cross-functional teams to gather requirements and implement...