w Departamencie
Sprzedaży
- Prognozowanie oraz przygotowywanie rekomendacji działań dot. opłacalności sprzedaży oraz kierunków rozwoju dla członków zarządu oraz udziałowców
- Przygotowywanie budżetu spółki (planowanie przychodów oraz kosztów sprzedaży)
- Kontrola wykonania budżetu oraz analiza odchyleń
- Tworzenie prezentacji wyników sprzedażowych na potrzeby wewnętrzne
- Ścisła współpraca z Departamentem Kontrolingu i Marketingu przy tworzeniu oraz wdrażaniu nowych ofert
- Posiadasz doświadczenie na stanowisku analitycznym
- Zdolność rekomendowania konkretnych rozwiązań jest Twoją mocną stroną
- Chcesz mieć realny wpływ na działalność biznesową spółki oraz widzieć efekty swoich działań (współpraca z kadrą zarządzającą)
- Możesz wykazać się doskonałą znajomością pakietu MS Office (szczególnie MS Excel oraz MS Power Point)
- Chcesz pracować w środowisku MS SQL lub SAS (tworzenie prezentacji na podstawie danych)
- Posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym (min. B2)
- Proaktywność to Twoje drugie imię
- Umowa o pracę i stabilna praca na dłużej, możliwość pracy zdalnej raz w tygodniu
- System premiowy powiązany z Twoimi osobistymi wynikami pracy
- Różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, projeky, rekrutacje wewnętrzne
- Imprezy integracyjne
- Tyt i tylko Ty decydujesz jak ubierasz się do pracy
- Świętujemy sukcesy
- Karta multisport
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
Jeśli masz wątpliwości, czy Twoje dane są prawidłowo przetwarzane przez P4, to możesz wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Pełna treść obowiązku informacyjnego jest dostępna na stronie www.play.pl/oi/w
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.