Firma Devonshire powstała w 2001 roku i specjalizuje się w prowadzeniu kompleksowych projektów rekrutacyjnych, które obejmują wszystkie jednostki biznesowe Klienta.
Nasze biura, zlokalizowane w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie, skutecznie pomagają Klientom przezwyciężać nawet najtrudniejsze wyzwania rekrutacyjne.
Jesteśmy częścią DEVONSHIRE INVESTMENT GROUP – spółki działającej na rynku szeroko rozumianych usług HR, Rekrutacji i Outsourcingu IT.
Analityk Finansowy (Nieruchomości)
Miejsce pracy/Location: Warszawa
Nr ref.: DESK04344
Twoja Przyszła Firma / Your future Company
Dla naszego klienta, rozwijającej się firmy inwestującej i zarządzającej nieruchomościami komercyjnymi w całej Polsce (galerie handlowe) poszukujemy kandydatów na stanowisko Analityk Finansowy.
Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Analityka Finansowego należeć będzie:
• Przygotowanie budżetów kosztów eksploatacji oraz budżetu przychodowego dla nieruchomości,
• Nadzór i raportowanie realizacji budżetów przychodowych i kosztowych oraz cash flow (raporty tygodniowe i miesięczne),
• Przygotowanie rozliczenia kosztów eksploatacyjnych nieruchomości,
• Odpowiedzialność za całość procesów finansowych w podległych spółkach celowych, w tym za proces fakturowania i rozliczania najemców oraz windykację,
• Prowadzenie bazy danych umów najmu oraz raportowanie wyników sprzedaży w programie do zarządzania nieruchomościami,
• Realizowanie zapisów umów najmu w zakresie m.in. indeksacji czynszów, rozliczeń opłat eksploatacyjnych, naliczania i anulowania odsetek, windykacji, zabezpieczeń umów najmu,
• Utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi / najemcami,
• Weryfikacja ewidencji księgowej pod kątem informacji zarządczej,
• Wsparcie merytoryczne dla zespołu specjalistów.
Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Analityka Finansowego należeć będzie:
• Przygotowanie budżetów kosztów eksploatacji oraz budżetu przychodowego dla nieruchomości,
• Nadzór i raportowanie realizacji budżetów przychodowych i kosztowych oraz cash flow (raporty tygodniowe i miesięczne),
• Przygotowanie rozliczenia kosztów eksploatacyjnych nieruchomości,
• Odpowiedzialność za całość procesów finansowych w podległych spółkach celowych, w tym za proces fakturowania i rozliczania najemców oraz windykację,
• Prowadzenie bazy danych umów najmu oraz raportowanie wyników sprzedaży w programie do zarządzania nieruchomościami,
• Realizowanie zapisów umów najmu w zakresie m.in. indeksacji czynszów, rozliczeń opłat eksploatacyjnych, naliczania i anulowania odsetek, windykacji, zabezpieczeń umów najmu,
• Utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi / najemcami,
• Weryfikacja ewidencji księgowej pod kątem informacji zarządczej,
• Wsparcie merytoryczne dla zespołu specjalistów.
U Kandydatów zwracamy uwagę na / We are looking for
• Wykształcenie wyższe z zakresu finansów i/lub zarządzania,
• Doświadczenie w raportowaniu zarządczym i tworzeniu finansowych raportów zarządczych,
• Doświadczenie w branży zarządzania nieruchomościami komercyjnymi (handlowymi) lub biurowymi,
• Doświadczenie we współpracy z księgowością,
• Bardzo dobra znajomość aplikacji Excel, znajomość aplikacji księgowych, mile widziana znajomość aplikacji do zarządzania nieruchomościami,
• Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i komunikacyjne,
• Osobiste zaangażowanie i inicjatywa w działaniu,
• Odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań,
• Wysoko rozwinięte umiejętności planowania i organizowania pracy,
• Wysoka kultura osobista.
• Doświadczenie w raportowaniu zarządczym i tworzeniu finansowych raportów zarządczych,
• Doświadczenie w branży zarządzania nieruchomościami komercyjnymi (handlowymi) lub biurowymi,
• Doświadczenie we współpracy z księgowością,
• Bardzo dobra znajomość aplikacji Excel, znajomość aplikacji księgowych, mile widziana znajomość aplikacji do zarządzania nieruchomościami,
• Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i komunikacyjne,
• Osobiste zaangażowanie i inicjatywa w działaniu,
• Odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań,
• Wysoko rozwinięte umiejętności planowania i organizowania pracy,
• Wysoka kultura osobista.
Nasz Klient Zapewnia / Our client offers
• Pracę w rozwijającej się firmie i możliwość dalszego rozwoju zawodowego,
• bezpośredni wpływ na podejmowane decyzje,
• różnorodne wyzwania wymagające zarówno zdolności analitycznych jak i zaangażowania operacyjnego,
• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
• Prywatna opieka medyczna,
Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.
• bezpośredni wpływ na podejmowane decyzje,
• różnorodne wyzwania wymagające zarówno zdolności analitycznych jak i zaangażowania operacyjnego,
• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
• Prywatna opieka medyczna,