Jeśli chcesz rozwijać się w dynamicznym startupie z branży OZE, który zmienia przyszłość energii odnawialnej, pracować w zespole pasjonatów i mieć realny wpływ na zrównoważony rozwój, dołącz do nas już dziś!
- Opracowanie i utrzymanie narzędzia do kalkulacji kosztów i cen
- Analiza czynników kosztowych i identyfikacja możliwości optymalizacji
- Wsparcie w integracji narzędzia z planem finansowym
- Przeprowadzanie analiz scenariuszowych i doradztwo strategiczne w oparciu o wyniki
- Współpraca z programistami i interesariuszami w celu spełnienia wymagań projektu
- Opracowanie dashboardu ze wskaźnikami finansowymi na potrzeby kierownictwa firmy
- Wykształcenie wyższe z zarządzania, finansów, controllingu, inżynierii przemysłowej lub pokrewnego kierunku
- Minimum 3 lata doświadczenia w controllingu, ustalaniu cen lub analizie finansowej w start-upie, firmie z branży przemysłowej lub energii odnawialnej
- Znajomość rachunkowości kosztów, strategii cenowych i modelowania finansowego
- Zaawansowana znajomość Excela, systemów ERP (np. SAP), narzędzi BI (np. Power BI, Tableau) oraz oprogramowania do modelowania finansowego
- Doskonałe umiejętności analizy danych i modelowania
- Znajomość języków programowania, takich jak Python lub R (mile widziane)
- Znajomość baz danych i narzędzi automatyzacji (np. SQL, VBA)
- Doświadczenie we wdrażaniu zintegrowanych systemów finansowych
- Analityczne i zorientowane na rozwiązania myślenie
- Wysokie umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne
- Umiejętność pracy zespołowej oraz współpracy między różnymi działami
- Samodzielność i zdolność do adaptacji w dynamicznym środowisku
- Pracę w nowoczesnej branży i rozwojowym start-upie
- Dostęp do pełnego zakresu szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
- Kursy językowe z lektorem
- Dofinansowanie studiów i studiów podyplomowych
- Premie świąteczne
- Premie za polecenie kandydata do pracy
- Dofinansowanie do posiłków
- Prywatną opiekę medyczną
- Ubezpieczenie grupowe na atrakcyjnych warunkach
- Darmowe porady prawne
- Przejrzyste możliwości rozwoju zawodowego w ramach struktur firmy
- Udział w corocznych imprezach integracyjnych
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Poznaj
Knauf Interfer Aluminium sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Jesteśmy częścią międzynarodowego koncernu Knauf Interfer SE działającego w obszarach obróbki i handlu stalą oraz aluminium. Działamy w branży Automotive, która charakteryzuje się szybkim tempem działania i wysokimi standardami. Współpracujemy z klientami reprezentującymi jedne z najbardziej luksusowych marek samochodów.
Nasze produkty wykonane z aluminium dodają lekkości pojazdom, co korzystnie wpływa na koszty użytkowania samochodów, ochronę środowiska oraz bezpieczeństwo.
W naszej firmie cenimy sobie otwartość i bliską współpracę, każdy z nas ma też możliwość bezpośredniej rozmowy z Prezesem, który w praktyce realizuje podejście „Otwarte drzwi dla każdego pracownika”.
Zatrudniamy ok. 160 osób w różnych obszarach: produkcja, kontrola jakości, logistyka, dział utrzymania ruchu, dział inżynieringu, wdrażania nowych projektów, zakupów, finansów, administracji, BHP, HR.
Proces rekrutacji
- Krok WYSŁANIE APLIKACJI
- Krok PIERWSZE SPOTKANIE REKRUTACYJNE
- Krok DRUGIE SPOTKANIE REKRUTACYJNE I ZŁOŻENIE OFERTY