Nasz Klient to Grupa Kapitałowa, która od 2010 roku z powodzeniem realizuje projekty deweloperskie na terenie całej Polski. Funkcjonuje na rynku nieruchomości komercyjnych jako deweloper specjalizujący się w budowie na wynajem lub sprzedaż nowoczesnych powierzchni magazynowych, produkcyjnych oraz infrastruktury lotniskowej. Posiada także doświadczenie w zarządzaniu obiektami. Są to usługi na najwyższym poziomie – co potwierdza ciągle rosnąca grupa Klientów, a także liczne wyróżnienia.
Analityk finansowo - biznesowy
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: AFB/21
Opis stanowiska:
Analityk biznesowy jest osobą zajmującą się analizą finansowo- biznesową projektów logistycznych Holdingu. Na zakres obowiązków analityka składa się:
- Tworzenie modeli projektów inwestycyjnych i modeli biznesowych oraz ich integracji z planami parków logistycznych lub innych np. retailowych, biurowych,
- Kontrola finansowa transakcji firmy, tworzenie projektów cash flow jak i prognoz przepływów finansowych,
- Współpraca z głównymi negocjatorami, przedstawicielami firmy oraz innymi osobami decyzyjnymi w sprawach umów sprzedaży/ zakupu,
- Odpowiedzialność za zgodność procedur z obowiązującymi przepisami,
- Przygotowywanie lokalnych sprawozdań finansowych,
- Odpowiednia strukturyzacja transakcji,
- Zapewnianie zgodności elementów Procesów Zarządzania Transakcjami z przepisami, polityką firmy i wymaganiami SOX,
- Przygotowywanie sprawozdań końcowych transakcji i ich rozliczanie, a także budżetów i cash flow,
- Prezentacja listy kontrolnej transakcji,
- Wsparcie zewnętrzne i wewnętrzne audytu finansowego firmy,
- Wykonywanie wszelkich obowiązków na zlecenie osób umocowanych do działania w imieniu Spółek w Holdingu.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe związane z finansami,
- Znajomość zagadnień prawnych oraz procesów związanych z procedurą nabywania i sprzedaży gruntów,
- Znajomość zasad polskiej rachunkowości oraz przepisów podatkowych w sektorze nieruchomości,
- Biegła znajomość Excela,
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 4 lata,
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
- Możliwość udziału w realizacji wymagających oraz innowacyjnych projektów inwestycyjnych,
- Możliwość stałego rozwoju i poszerzania swoich kompetencji,
- Atrakcyjne warunki wynagrodzenia i pakiet benefitów.