specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska zarządzanie i optymalizacja katalogu produktów, tworzenie treści na stronie internetowej, monitorowanie wyników sprzedaży oraz konkurencji i trendów rynkowych, wykorzystanie narzędzi analitycznych do monitorowania E-Commerce, przetwarzanie zamówień oraz monitorowanie statusu...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Obowiązki: Zarządzanie platformą sklepową, aktualizacja oferty i kontrola jakości treści. Optymalizacja oferty na Allegro, Empik, Amazon i podobnych platformach. Usprawnianie ścieżki klienta (UX), tworzenie landing pages. Rozwój funkcjonalności e-commerce i optymalizacja procesów...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
4 dni
Zakres obowiązków Zarządzanie platformą sklepową i ofertą oraz dbanie o jakość treści na sklepie. Wdrażanie i optymalizacja oferty na platformach sprzedażowych, takich jak Allegro, Empik czy Amazon. Optymalizacja ścieżki klienta (Customer Journey) i dbanie o UX, tworzenie atrakcyjnych...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
5 dni
Zakres obowiązków Wdrażanie i rozwój nowych narzędzi i integracji. Zarządzanie i rozwój już istniejących narzędziami i integracjami. Wdrażanie i optymalizacja oferty na platformach sprzedażowych, takich jak Allegro, Empik czy Amazon. Zarządzanie platformą sklepową i ofertą oraz...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
9 dni
Obowiązki: Zarządzanie platformą sklepową, aktualizacja oferty i kontrola jakości treści. Optymalizacja oferty na Allegro, Empik, Amazon i podobnych platformach. Usprawnianie ścieżki klienta (UX), tworzenie landing pages. Rozwój funkcjonalności e-commerce i optymalizacja procesów...
specjalista mid / senior umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
tworzenie i realizacja strategii marketingowych; opracowywanie i wdrażanie kampanii promocyjnych; zarządzanie mediami społecznościowymi; tworzenie treści marketingowych; przygotowywanie zestawień, analiz, raportów i prezentacji z realizacji kampanii marketingowych; współpraca z klubami i...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Zadania: samodzielne kierowanie projektem/ami wdrożeniowym/mi u klienta zewnętrznego i wewnętrznego, koordynowanie i inspirowanie działania zespołów projektowych, odpowiedzialność za postęp merytoryczny i czasowy (harmonogram) projektu, odpowiedzialność za budżet projektu, prowadzenie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Centrum Egzaminacyjne Główne obowiązki: nadzór organizacyjny i techniczny przebiegu egzaminów elektronicznych, wprowadzanie treści do platformy egzaminacyjnej zgodnie z wytycznymi kadry dydaktycznej, przygotowanie szkolenia dla wykładowców oraz studentów z platformy egzaminacyjnej,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wdrażanie strategii marketingowej. Kreowanie i prowadzenie projektów marketingowych, wydarzeń i eventów. Realizowanie działań w zakresie e-marketingu. Realizacja kampanii płatnych w social mediach. Analizowanie i optymalizacja prowadzonych działań. Opracowanie...
Twoje zadania: analizowanie prowadzonych działań digital oraz ich raportowanie, wdrażanie pomysłów zwiększających efektywność działań, szczególnie koncentrując się na generowaniu leadów i konwersji, optymalizacji prowadzonych kampanii PPC, organic, external media oraz działań...
KSService Sp. z o. o. jest ogólnopolską Agencją Zatrudnienia i Doradztwa Personalnego, certyfikowaną w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 2894.
Aktualnie dla jednego z naszych Klientów – firmy z branży wydawniczej, specjalizującej się w świadczeniu usług z zakresu dostarczania kompleksowej informacji prawnej, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Analityk e-Commerce
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: AEC/WWA/052015
Wsparcie zespołu e-commerce w rozwoju narzędzi pracy oraz automatyzacji procesów
Prowadzenie bieżącej analityki internetowej
Konfigurowanie narzędzi i zarządzanie kontami Google Analytics
Przygotowanie rekomendacji zmian w księgarni internetowej w celu poprawienia performance'u i użyteczności
Odpowiedzialność za poprawne zbieranie danych w Google Analytics
Bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu analityki internetowej i e-commerce
Bardzo dobra znajomość narzędzi Google Analytics i GTM
Bardzo dobra znajomość HTML i CSS
Znajomość zagadnień związanych z UX oraz doświadczenie w przeprowadzaniu testów A/B
Umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków i przygotowywania rekomendacji
Możliwość zatrudnienia na umowę o pracę lub umowę o współpracy
Elastyczny czas pracy w siedzibie Wydawnictwa w Warszawie
Pakiet socjalny
Niezbędne narzędzia pracy
Profesjonalne szkolenia
Uczestnictwo w ciekawych projektach umożliwiających stały rozwój zawodowy
Zdobycie doświadczenia zawodowego w prestiżowym Wydawnictwie
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska zarządzanie i optymalizacja katalogu produktów, tworzenie treści na stronie internetowej, monitorowanie wyników sprzedaży oraz konkurencji i trendów rynkowych, wykorzystanie narzędzi analitycznych do monitorowania E-Commerce, przetwarzanie zamówień oraz monitorowanie statusu...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Obowiązki: Zarządzanie platformą sklepową, aktualizacja oferty i kontrola jakości treści. Optymalizacja oferty na Allegro, Empik, Amazon i podobnych platformach. Usprawnianie ścieżki klienta (UX), tworzenie landing pages. Rozwój funkcjonalności e-commerce i optymalizacja procesów...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
4 dni
Zakres obowiązków Zarządzanie platformą sklepową i ofertą oraz dbanie o jakość treści na sklepie. Wdrażanie i optymalizacja oferty na platformach sprzedażowych, takich jak Allegro, Empik czy Amazon. Optymalizacja ścieżki klienta (Customer Journey) i dbanie o UX, tworzenie atrakcyjnych...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
5 dni
Zakres obowiązków Wdrażanie i rozwój nowych narzędzi i integracji. Zarządzanie i rozwój już istniejących narzędziami i integracjami. Wdrażanie i optymalizacja oferty na platformach sprzedażowych, takich jak Allegro, Empik czy Amazon. Zarządzanie platformą sklepową i ofertą oraz...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
9 dni
Obowiązki: Zarządzanie platformą sklepową, aktualizacja oferty i kontrola jakości treści. Optymalizacja oferty na Allegro, Empik, Amazon i podobnych platformach. Usprawnianie ścieżki klienta (UX), tworzenie landing pages. Rozwój funkcjonalności e-commerce i optymalizacja procesów...
specjalista mid / senior umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
tworzenie i realizacja strategii marketingowych; opracowywanie i wdrażanie kampanii promocyjnych; zarządzanie mediami społecznościowymi; tworzenie treści marketingowych; przygotowywanie zestawień, analiz, raportów i prezentacji z realizacji kampanii marketingowych; współpraca z klubami i...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Zadania: samodzielne kierowanie projektem/ami wdrożeniowym/mi u klienta zewnętrznego i wewnętrznego, koordynowanie i inspirowanie działania zespołów projektowych, odpowiedzialność za postęp merytoryczny i czasowy (harmonogram) projektu, odpowiedzialność za budżet projektu, prowadzenie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Centrum Egzaminacyjne Główne obowiązki: nadzór organizacyjny i techniczny przebiegu egzaminów elektronicznych, wprowadzanie treści do platformy egzaminacyjnej zgodnie z wytycznymi kadry dydaktycznej, przygotowanie szkolenia dla wykładowców oraz studentów z platformy egzaminacyjnej,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wdrażanie strategii marketingowej. Kreowanie i prowadzenie projektów marketingowych, wydarzeń i eventów. Realizowanie działań w zakresie e-marketingu. Realizacja kampanii płatnych w social mediach. Analizowanie i optymalizacja prowadzonych działań. Opracowanie...
Twoje zadania: analizowanie prowadzonych działań digital oraz ich raportowanie, wdrażanie pomysłów zwiększających efektywność działań, szczególnie koncentrując się na generowaniu leadów i konwersji, optymalizacji prowadzonych kampanii PPC, organic, external media oraz działań...