Analityk Działań Marketingowych

Carrefour Polska Sp. z o.o.
Warszawa
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
4 godz. temu
Analityk Działań Marketingowych
Warszawa
Twoje zadania:
  • opracowywanie i zarządzanie dashboardami efektywności działań marketingowych w celu podejmowanie strategicznych decyzji,
  • analiza danych i modelowanie danych pochodzących z różnych źródeł,
  • prezentacja wyników w celu nakreślenia szerszej strategii marketingowej,
  • wdrażanie w firmie kultury wnioskowania i podejmowania decyzji w oparciu o dane,
  • współpraca z zespołami IT i danych w celu integracji nowych technologii w istniejące struktury marketingowe, zwiększając możliwości zbierania, analizy i wizualizacji danych,
  • śledzenie nowych technologii i praktyk zarządzania danymi. Rekomendowanie innowacyjnych rozwiązań, aby utrzymać dział marketingu na czele trendów branżowych,
  • ścisła współpraca z działami marketingu, sprzedaży, finansów i IT w celu zapewnienia zgodności i wsparcia dla nowych inicjatyw i projektów transformacji,
  • wdrażanie członków zespołu marketingowego w nowy sposób analizy danych, nowych systemów, narzędzi i procesów.
Docenimy Cię za:
  • umiejętność modelowania danych i analizy statystycznej,
  • doświadczenie w przetwarzaniu danych w chmurze Google Cloud Platform lub innej (np. AWS bądź Azure),
  • umiejętność tworzenia zapytań na danych za pomocą SQL (praca na Google BigQuery),
  • znajomość narzędzi do analizy danych, platform technologii marketingowych i systemów CRM,
  • wykształcenie wyższe w dziedzinie marketingu, biznesu, analizy danych lub pokrewnym obszarze, bądź bycie studentem ostatnich lat,
  • znajomość analityki danych sprzedażowych w handlu FMCG będzie dodatkowym atutem,
  • doświadczenie w analizie i raportowaniu danych marketingowych,
  • umiejętność komunikowania się i prowadzenie prezentacji, z możliwością tłumaczenia złożonych danych na zrozumiałe wnioski,
  • umiejętnością identyfikowania możliwości poprawy i innowacji.
Mile widziane:
  • silne umiejętności zarządzania projektami, z certyfikatami takimi jak PMP lub Agile.
Mamy dla Ciebie:
  • pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, po 6 miesiącach na czas nieokreślony,
  • ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować oraz szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
  • zniżkę na zakupy w Carrefour,
  • wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne.
Aplikuj teraz
 

Poznaj

Carrefour Polska Sp. z o.o.

Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.

Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.

Podobne oferty

  • Market Controller

    Xella Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your responsibilities Responsible for monthly reports in sales volumes, revenues, discount, prepayments, margin, freight costs; Pricing reports and analysis; Running variation analysis; Support FC and BUD process in sales volumes, revenues, pricing; Creating cyclic and ad-hoc presentation; Support...
  • Group Pricing Policy Specialist

    FERRO Spółka Akcyjna   Skawina    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Key responsibilities developing and implementing pricing strategies based on local market analysis, competitive landscape, and business objectives within the Group; conducting market research and competitive analysis to inform pricing decisions and regularly reviewing pricing policies; monitoring...