- opracowywanie i zarządzanie dashboardami efektywności działań marketingowych w celu podejmowanie strategicznych decyzji,
- analiza danych i modelowanie danych pochodzących z różnych źródeł,
- prezentacja wyników w celu nakreślenia szerszej strategii marketingowej,
- wdrażanie w firmie kultury wnioskowania i podejmowania decyzji w oparciu o dane,
- współpraca z zespołami IT i danych w celu integracji nowych technologii w istniejące struktury marketingowe, zwiększając możliwości zbierania, analizy i wizualizacji danych,
- śledzenie nowych technologii i praktyk zarządzania danymi. Rekomendowanie innowacyjnych rozwiązań, aby utrzymać dział marketingu na czele trendów branżowych,
- ścisła współpraca z działami marketingu, sprzedaży, finansów i IT w celu zapewnienia zgodności i wsparcia dla nowych inicjatyw i projektów transformacji,
- wdrażanie członków zespołu marketingowego w nowy sposób analizy danych, nowych systemów, narzędzi i procesów.
- umiejętność modelowania danych i analizy statystycznej,
- doświadczenie w przetwarzaniu danych w chmurze Google Cloud Platform lub innej (np. AWS bądź Azure),
- umiejętność tworzenia zapytań na danych za pomocą SQL (praca na Google BigQuery),
- znajomość narzędzi do analizy danych, platform technologii marketingowych i systemów CRM,
- wykształcenie wyższe w dziedzinie marketingu, biznesu, analizy danych lub pokrewnym obszarze, bądź bycie studentem ostatnich lat,
- znajomość analityki danych sprzedażowych w handlu FMCG będzie dodatkowym atutem,
- doświadczenie w analizie i raportowaniu danych marketingowych,
- umiejętność komunikowania się i prowadzenie prezentacji, z możliwością tłumaczenia złożonych danych na zrozumiałe wnioski,
- umiejętnością identyfikowania możliwości poprawy i innowacji.
- silne umiejętności zarządzania projektami, z certyfikatami takimi jak PMP lub Agile.
- pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, po 6 miesiącach na czas nieokreślony,
- ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować oraz szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
- zniżkę na zakupy w Carrefour,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.