![](/img/firma/templates/158792/6089/top2.jpg)
Analityk (Dział Obsługi Klienta)
Warszawa
PFPP11479
Nasz Klient, międzynarodowa firma z sektora farmaceutycznego, lider w swojej branży, w związku z intensywnym rozwojem poszukuje pilnie kandydata poruszającego się biegle w środowisku MS Excel ora MS Access, na stanowisko Analityka w Dziale Obsługi Klienta.
Opis stanowiska / Job description:
- Przygotowywanie raportów sprzedaży i kosztów logistycznych oraz ich merytoryczna analiza
- Automatyzacja i integracja procesów raportowania w ramach dostępnych aplikacji
- Przygotowywanie prezentacji
- Walidacja i aktualizacja bazy danych oraz dbanie o jakość zawartych w niej informacji
- Wsparcie analityczne projektów w dziale
- Współpraca z działami funkcyjnymi i sprzedażowymi celem wdrażania usprawnień
- Automatyzacja i integracja procesów raportowania w ramach dostępnych aplikacji
- Przygotowywanie prezentacji
- Walidacja i aktualizacja bazy danych oraz dbanie o jakość zawartych w niej informacji
- Wsparcie analityczne projektów w dziale
- Współpraca z działami funkcyjnymi i sprzedażowymi celem wdrażania usprawnień
Kogo szukamy / Profile description:
- Wykształcenie wyższe
- Min. 2 letnie doświadczenie w międzynarodowej organizacji w obszarze analiz danych
- Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office - MS Excel, MS Access
- Znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym - warunek konieczny
- Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności analityczne oraz interpersonalne
- Umiejętność interpretowania danych i wyciągania wniosków
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Min. 2 letnie doświadczenie w międzynarodowej organizacji w obszarze analiz danych
- Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office - MS Excel, MS Access
- Znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym - warunek konieczny
- Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności analityczne oraz interpersonalne
- Umiejętność interpretowania danych i wyciągania wniosków
- Bardzo dobra organizacja pracy
Jak aplikować / How to apply: