Ogłoszenie numer: 1390025, z dnia 2016-11-18
Citi Service Center Poland is an initiative to establish a network of service centers providing services to other entities operating within the Group of Citi around the world. Citi Service Center Poland employs over 3800 highly qualified staff in three locations: Warsaw, Olsztyn and Lodz.
Currently we provide services to over 90 countries in Europe, Asia, Africa, both Americas and Australia. Our employees use over 27 languages every day. Working in our organization involves working on international projects, in dynamic environment.
Analityk ds. Zarządzania Danymi
Miejsce pracy: Olsztyn
Nr Ref.: 16071863
Opis stanowiska
(zmiana popołudniowa i zmiana dzienna)
Departament ISG jest odpowiedzialny za dostarczenie wiarygodnych źródeł danych referencyjnych dla klientów (Obsługa Klienta Instytucjonalnego), poprzez wdrażanie najnowszych technologii oraz procesów operacyjnych, które sprzyjają gromadzeniu, przechowywaniu, analizowaniu oraz dystrybucji danych nt. produktów, cen, rachunków, praw z papierów wartościowych. Struktura ISG pracuje z danymi klientów na wszystkich liniach biznesowych, wdrażając jednocześnie rozwiązania mające na celu wzrost swojej konkurencyjności, poprzez restrukturyzację procesów biznesowych, upraszczanie dostępu do informacji oraz zapewnienie analityki biznesowej w kwestii danych krytycznych.
Kluczowe zadania:
-
Bieżąca obsługa oraz aktualizacja istniejącej bazy danych klientów
-
Bieżąca konfiguracja oraz obsługa dyspozycji rozliczeniowych w licznych aplikacjach bankowych
-
Współpraca z globalnymi zespołami, w celu zapewnienia terminowej aktualizacji dyspozycji rozliczeniowych
-
Globalna współpraca z innymi zespołami w celu zapewnienia, że nowe konta są otwierane prawidłowo, a sam proces spełnia lokalne wymogi regulacyjne, przed dokonaniem transakcji
-
Codzienne monitorowanie procesu otwierania/zmiany danych dla kont, mające na celu spełnienie wymogów formalnych oraz regulacyjnych banku
Wymagania
-
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
-
Dobra znajomość MS Office, zaawansowana znajomość Excela.
-
Komunikatywność
-
Asertywność
-
Dokładność
-
Bardzo dobra organizacja pracy oraz dokładność
Oferujemy
-
Bogaty pakiet socjalny (m.in. wczasy pod gruszą, prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie)
-
Pracę w zgranym i dynamicznym zespole
-
Pracę polegającą na kontakcie z klientem (nie bezpośrednim)
-
Możliwość zdobycia doświadczenia w nowoczesnej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku, a także rozwoju w strukturach firmy