starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
9 dni
Wsparcie organizacyjno-administracyjne Oddziałów w zakresie obsługi klienta, Wsparcie bieżącej działalności sprzedażowej w Oddziałach, Sporządzanie raportów i zestawień dla potrzeb operacyjnego zarządzania siecią, Organizacja szkoleń, narad i spotkań.
bardzo dobry dojazd z Warszawy autobusem ZTM linia 713 i 743 Do Twoich zadań będą należeć m.in.: obsługa klienta i zamówień, wspieranie przedstawicieli handlowych w zakresie współpracy z klientem, tworzenie i prowadzenie baz danych, przygotowywanie ofert sprzedażowych, prowadzenie badań rynkowych.
Contact Center Sp. z o.o.Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b, blisko Dworca Zachodniego
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Dołącz do nas jako Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim! Szukasz pracy, która łączy rozwój z elastycznym grafikiem i świetną atmosferą? A może jesteś studentem i chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie? To ogłoszenie jest dla Ciebie! Lokalizacja:...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
8 godz.
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...
Kreowanie, opracowywanie i ocenianie potencjalnych kierunków rozwoju obszaru Doświadczeń Klientów. Monitorowanie i analizy rynku oraz przygotowanie planów działań. Opracowywanie analiz, definiowanie wniosków i rekomendowanie działań poprawiających doświadczenia klientów. Realizowanie...
starszy specjalista (senior) / ekspert umowa o pracę pełny etat
3 dni
Na co dzień w naszym zespole:prowadzisz działania związane z optymalizacją procesów jednostki,opracowujesz projekty i odpowiadasz za terminowe przygotowanie procedur operacyjnych będących w zakresie działania jednostki,analizujesz procedury produktowe pod kątem usprawnienia procesu obsługi...
Na co dzień w naszym zespole:wspierasz Agentów, analizujesz potrzeby, kreujesz rozwiązania i przedstawiasz rekomendacje do zmian i wdrożeń,inicjujesz, opiniujesz i testujesz zmiany w procesach i produktach obsługiwanych w sieci agencyjnej,opracowujesz materiały, prezentacje, komunikację i...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: telefoniczna i mailowa obsługa klientów; oferowanie klientom nowych usług/produktów; negocjowanie warunków współpracy z klientami; terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów; weryfikacja kompletności i poprawności dokumentów dostarczanych przez...
Realizację powierzonych nam przez Klientów zadań, prowadzi profesjonalny i kompetentny zespół pracowników, project managerów oraz konsultantów, doświadczonych w sprzedaży produktów i usług. Nasza struktura terenowa obejmuje cały kraj. Pracujemy w oparciu o wyspecjalizowanych koordynatorów i merchandiserów we wszystkich strategicznych miastach w Polsce, dbając o podnoszenie przewagi konkurencyjnej i zwiększaniu siły oddziaływania naszych Klientów.
Analityk ds. wsparcia sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
Budowanie i rozwijanie długotrwałych, partnerskich relacji z Klientami Kluczowymi – salony Orange
Analiza potrzeb klientów, dopasowywanie rozwiązań firmy do potrzeb klientów
Wsparcie w realizacji budżetów sprzedaży we współpracy z zespołem terenowym
Przygotowanie raportów, kontrola kosztów i analiza cen
Przygotowywanie narzędzi wsparcia sprzedaży
Poszukiwanie nowych i zyskownych rozwiązań
Wymagania:
Minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku handlowym w branży telekomunikacyjnej
Wykształcenie wyższe,
Dobra znajomość języka angielskiego
Umiejętność współpracy z klientami o rozbudowanej strukturze operacyjnej
Silnie rozwinięte zdolności interpersonalne oraz nastawienie na realizację celu
Umiejętność pracy w zespole
Prawa jazdy kat. B
Oferujemy:
Pracę w renomowanej firmie
Szacunek do pracownika i efektywnej pracy
Przejrzyste zasady wynagradzania premiujące osiągane wyniki
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
9 dni
Wsparcie organizacyjno-administracyjne Oddziałów w zakresie obsługi klienta, Wsparcie bieżącej działalności sprzedażowej w Oddziałach, Sporządzanie raportów i zestawień dla potrzeb operacyjnego zarządzania siecią, Organizacja szkoleń, narad i spotkań.
bardzo dobry dojazd z Warszawy autobusem ZTM linia 713 i 743 Do Twoich zadań będą należeć m.in.: obsługa klienta i zamówień, wspieranie przedstawicieli handlowych w zakresie współpracy z klientem, tworzenie i prowadzenie baz danych, przygotowywanie ofert sprzedażowych, prowadzenie badań rynkowych.
Contact Center Sp. z o.o.Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b, blisko Dworca Zachodniego
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Dołącz do nas jako Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim! Szukasz pracy, która łączy rozwój z elastycznym grafikiem i świetną atmosferą? A może jesteś studentem i chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie? To ogłoszenie jest dla Ciebie! Lokalizacja:...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
8 godz.
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...
Kreowanie, opracowywanie i ocenianie potencjalnych kierunków rozwoju obszaru Doświadczeń Klientów. Monitorowanie i analizy rynku oraz przygotowanie planów działań. Opracowywanie analiz, definiowanie wniosków i rekomendowanie działań poprawiających doświadczenia klientów. Realizowanie...
starszy specjalista (senior) / ekspert umowa o pracę pełny etat
3 dni
Na co dzień w naszym zespole:prowadzisz działania związane z optymalizacją procesów jednostki,opracowujesz projekty i odpowiadasz za terminowe przygotowanie procedur operacyjnych będących w zakresie działania jednostki,analizujesz procedury produktowe pod kątem usprawnienia procesu obsługi...
Na co dzień w naszym zespole:wspierasz Agentów, analizujesz potrzeby, kreujesz rozwiązania i przedstawiasz rekomendacje do zmian i wdrożeń,inicjujesz, opiniujesz i testujesz zmiany w procesach i produktach obsługiwanych w sieci agencyjnej,opracowujesz materiały, prezentacje, komunikację i...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: telefoniczna i mailowa obsługa klientów; oferowanie klientom nowych usług/produktów; negocjowanie warunków współpracy z klientami; terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów; weryfikacja kompletności i poprawności dokumentów dostarczanych przez...