Czy wiesz, że:
- Jesteśmy drugim co do wielkości producentem piwa w Polsce?
- Jesteśmy częścią Grupy Heineken i jesteśmy notowani na Giełdzie?
- W 2017 roku sprzedaliśmy 11,2 mln hektolitrów piwa.
- Jesteśmy liderem w branży piwnej w obszarze innowacji i w kategorii premium?
Analityk ds. Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Przygotowywanie cyklicznych raportów i analiz sprzedażowych na podstawie wewnętrznych danych,
- Współpraca w definiowaniu zadań i strategii sprzedażowych w różnych obszarach firmy,
- Przygotowywanie oraz rozwój narzędzi analitycznych,
- Monitorowanie wyników oraz przygotowywanie na ich podstawie wniosków i rekomendacji,
- Regularna współpraca z innymi Działami Firmy (m.in. dział Sprzedaży i Kontrolingu, Marketingu).
Wymagania
- Wyższego wykształcenia (kierunek: metody ilościowe, matematyka, ekonomia i pokrewne),
- Doświadczenia na podobnym stanowisku, mile widziane w branży FMCG,
- Doświadczenia w sporządzaniu profesjonalnych analiz biznesowych, projektowaniu i przygotowywaniu raportów,
- Umiejętności pracy z wykorzystaniem narzędzi analitycznych (Qlik, Tableau),
- doświadczenia w pracy z systemami premiowymi/motywacyjnymi dla działu sprzedaży,
- Bardzo dobrej znajomości MS Excel oraz podstawowej znajomości MS Access,
- Znajomości języka angielskiego pozwalającej na swobodną komunikację,
- Rozwiniętych umiejętności analitycznych i wyciągania wniosków na podstawie wszystkich dostępnych źródeł,
- Umiejętności nawiązywania relacji oraz samodzielności w realizacji zadań
- Otwartości na zmiany i chęci dostosowania się do dynamicznego środowiska,
- Umiejętności pracy w zespole.
Oferujemy
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie oraz międzynarodowym środowisku
- Umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe plus premię zależną od wyników
- Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych (opieka medyczna, dodatek do wakacji, pakiet sportowo-kulturalny, Fundusz Emerytalny itp),
- Pełną wyzwań pracę w jednej z największych firm FMCG,
- Możliwość pracy przy różnorodnych projektach oraz możliwość zdobycia wiedzy z różnych obszarów firmy.