Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o. jest największą spółką Grupy Kapitałowej PGNiG oraz największym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego Gazu w Europie. Zatrudnia ponad 11 tys. pracowników, działa na terenie całej Polski i dystrybuuje gaz poprzez niemal 185 tys. km gazociągów do ponad 7 milionów odbiorców.
Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o. ogłasza rekrutację na stanowisko:
Analityk ds. Finansowych
(Oddział Wsparcia, Departament Skarbu, Biuro Płynności Finansowej)
(Oddział Wsparcia, Departament Skarbu, Biuro Płynności Finansowej)
Miejsce pracy: Tarnów
Nr ref.: PSGCS.ZZLR.210.699.19
Opis zadań na stanowisku:
- branie udziału w kształtowaniu i wdrażaniu polityki Spółki w obszarze zarządzania płynnością finansową, ryzkiem finansowym i zabezpieczeń,
- monitorowanie bieżącej płynności finansowej Spółki oraz opracowywanie prognozy płynnościowej, zawieranie i monitorowanie transakcji na rynkach pieniężnych zgodnie z posiadanymi pełnomocnictwami,
- branie udziału w opracowaniu i wdrożeniu wytycznych oraz standardów w zakresie kompleksowej obsługi bankowej, monitorowanie funkcjonowania wdrożonego modelu obsługi bankowej,
- współuczestniczenie w pozyskiwaniu zewnętrznych źródeł finansowania oraz wdrażaniu nowych produktów bankowych, branie udziału w negocjacjach z instytucjami finansowymi oraz pozostałymi instytucjami rynku pieniężnego i kapitałowego,
- monitorowanie obsługi procesu zajęć praw majątkowych stanowiących wierzytelność pieniężną wobec dostawców Spółki, współpracowanie z organami egzekucyjnymi,
- uczestniczenie we wdrożeniu działań mających na celu ograniczenie ryzyka,
- uczestniczenie w opracowaniu opinii i rekomendacji w obszarze zarządzania finansami,
- uczestniczenie w projektowaniu budżetu Biura oraz analizie wykonania planu.
Wymagania kwalifikacyjne:
- pożądane minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- wykształcenie wyższe ( Ekonomia, Finanse, Bankowość), pożądane studia podyplomowe w zakresie rachunkowości, controlingu lub pokrewne,
- wiedza z zakresu finansów, obsługi bankowej, zarządzania płynnością, zarządzania ryzykiem, zasad funkcjonowania rynku pieniężnego,
- praktyczna wiedza we wdrażaniu narzędzi wspomagających zarządzanie finansami,
- umiejętność obsługi pakietu MS Office (znajomość pakietu MS Oce-PowerPoint, Visio)
- znajomość oprogramowania klasy ERP – SAP,
- mile widziana umiejętność współpracy z instytucjami zewnętrznymi, doświadczenie we współpracy z bankami oraz umiejętność negocjowania umów,
- dobra organizacja pracy własnej.