Grupa Work Service działa od 1999 roku i jest największą agencją zatrudnienia w Polsce. Oferujemy pracę tymczasową, stałą i za granicą. Każdego roku dzięki nam zatrudnienie znajduje blisko 300 tysięcy osób. Już ponad 3000 pracodawców wybrało Work Service na swojego partnera w biznesie, dlatego jesteśmy w stanie znaleźć dla Ciebie najbardziej odpowiednie miejsce pracy u sprawdzonych pracodawców.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Grupa Work Service działa od 1999 roku i jest największą agencją zatrudnienia w Polsce. Specjalizujemy się w usługach doradztwa personalnego, rekrutacji, outsourcingu pracowniczym i restrukturyzacjach w obszarze HR. Już ponad 3000 pracodawców wybrało Work Service na swojego partnera w biznesie, a 35 000 osób miesięcznie za naszym pośrednictwem znajduje zatrudnienie w Polsce i krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Dla naszego Klienta firmy międzynarodowej, zajmującej się nowoczesnymi technologiami w dziedzinie sprzedaży produktów i usług poszukujemy osoby na stanowisko:
Analityk ds. e-marketingu
Miejsce pracy: Kajetany
Nr Ref.: CE/D
Nr Ref.: CE/D
Opis stanowiska:
- Wsparcie związane z zarządzaniem procesem lokowania informacji o produktach i usługach
- Bliska i efektywna współpraca z zespołami międzynarodowymi w zagranicznych siedzibach firmy
- Raportowanie i analizowanie informacji związanych z zarządzaniem produktem
- Operacyjne wzmacnianie systemu zarządzania informacją o produkcie
- Zmiany i rozwój oficjalnej strony internetowej oraz Intranetu
- Rozwijanie i wdrażanie strategii produktów w obszarze E-commerce
- Zarządzanie wszystkimi działaniami marketingowymi on-line
- Propozycja zaleceń dla działań e-biznesu w celu przyspieszenia procesów marketingowych
- Realizacja działań marketingowych planowanego emailingu
- Zapewnianie wsparcia w zakresie innych e-aktywności takich jak eCommerce & eLearning
- Udostępnianie e-wiedzy, najlepszych praktyk i służenie jako podstawowy operacyjny "e-kontakt" dla lokalnego zespołu marketingu
- Utrzymywanie relacji z lokalnymi i regionalnymi interaktywnymi agencjami marketingowych
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe na kierunku marketing/ekonomia/informatyka
- Co najmniej dwuletnie doświadczenie w branży e-Marketingu
- Doświadczenie w zarząrzaniu projektami marketingowymi
- Dodatkową zaletą będzie doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym o skomplikowanej strukturze wewnętrznej
- Ogólna wiedza dotycząca eMarketingu,Internetu, Intranetu
- Znajomość języka angielskiego na poziomie biegłym
- Świetna znajomość system Windows oraz biegła znajomość programu Excel
- Znajomość podstawowych programów oraz narzędzi internetowych (HTML,Flash, css, etc.)
- Znajomość aplikacji Business Objects lub podobnego narzędzia do analizowania danych
- Świetne zdolności analityczne
- Umiejętność wysnuwania rekomendacji po uprzedniej analizie
- Dobra komunikacja w celu efektywnego tworzenia projektu
- Umiejętność prowadzenia szkoleń ze-biznesu dla użytkowników
- Umiejętność współpracy w celu rozwoju e-strategiii tworzenia propozycji zmian podczas równoczesnej realizacji, analizowania i raportowaniaprojektów internetowych
- Silne zdolności interpersonalne
- Chęć do zdobywania umiejętności spoza swojego zakresu specjalizacji eksperckiej
Oferujemy:
- Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie
- Atrakcyjne wynagrodzenie i świadczenia społeczne
- Stabilne zatrudnienie
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Możliwość pracy z dużym zespołem, a także samodzielnie