Grupa Kapitałowa BEST S.A. to jedna z czołowych firm na polskim rynku usług finansowych, ekspert w dziedzinie obrotu i zarządzania wierzytelnościami, twórca jednego z pierwszych funduszy sekurytyzacyjnych na rynku. Zajmujemy się kompleksowym zarządzaniem portfelami wierzytelności nieregularnych. Jesteśmy jedną z największych firm na Pomorzu (8 miejsce pod względem wyników finansowych za 2013 r. wg rankingu opublikowanego w Dzienniku Bałtyckim) i jedną z trzech największych z branży w kraju. Na rynku finansowym działamy od dwudziestu lat, w tym od siedemnastu obecni jesteśmy na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Naszą strategię działania opieramy na wartościach: WIEDZA, ETYKA i SKUTECZNOŚĆ. Wiemy, że firma to ludzie, którzy ją tworzą, dlatego najważniejsi dla nas są Pracownicy. To szacunek do drugiego człowieka wyznacza standardy naszej pracy.
- Budowa statystycznych modeli parametrów ryzyka dla obsługiwanych portfeli,
- Wycena i ocena ryzyka portfeli wierzytelności,
- Przygotowywanie prognoz krótko- i długoterminowych w zakresie wpływów z zarządzanych portfeli wierzytelności,
- Konstruowanie, utrzymywanie i monitoring modeli analitycznych oraz statystycznych,
- Przygotowywanie dodatkowych informacji dla potrzeb sprawozdań finansowych
i zarządczych, - Gromadzenie i utrzymanie bieżących danych i statystyk w zakresie parametrów zarządzanych portfeli.
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: statystyka, matematyka, informatyka lub pokrewne),
- Doświadczenie (minimum 2 lata) w pracy w obszarze zarządzania ryzykiem lub planowania i analiz w branży bankowej, windykacyjnej lub konsultingowej,
- Doświadczenie w pracy z pakietami statystycznymi lub pakietami data mining (np. R, Statistica, Weka),
- Doświadczenie w pracy z systemami relacyjnych baz danych oraz znajomość języka SQL,
- Bardzo dobra znajomość MS Excel, w szczególności w zakresie wizualizacji danych oraz programowania w języku VBA.
- Pracę w grupie pasjonatów i profesjonalistów
- Zdobywanie nowych doświadczeń
- Profesjonalne narzędzia pracy
- Elastyczne godziny pracy
- Dofinansowanie do karty Multisport Benefit
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji zawierającej CV za pomocą FORMULARZA APLIKACYJNEGO
Poznaj
BEST S.A.
Jesteśmy jedną z wiodących firm na polskim rynku usług finansowych, liderem technologicznym w branży zarządzania wierzytelnościami, od 1997 roku notowanym na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zarządzamy dużymi portfelami wierzytelności nieregularnych, rozwiązując problem braku terminowości rozliczeń między stronami umów i przywracając równowagę na rynku usług finansowych. Jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie, a naszą działalność prowadzimy w oparciu o 3 kluczowe wartości: WIEDZĘ, ETYKĘ, SKUTECZNOŚĆ. Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale wiemy, że to, co robimy, ma znaczenie. Posiadamy siedziby w dwóch lokalizacjach: w Gdyni oraz w Elblągu, a w naszych strukturach zatrudniamy około 500 osób. Wiemy, że firma to ludzie, dlatego szczególnie ważne są dla nas przyjazne relacje i zrównoważony rozwój. To szacunek do drugiego człowieka wyznacza standardy naszej pracy. Razem tworzymy dynamiczną organizację opartą o wieloletnie doświadczenie rynkowe, nowoczesne technologie i przyjazną kulturę organizacyjną. Dbamy o rozwój naszych pracowników, dajemy możliwość angażowania się w innowacyjne i rozwojowe projekty oraz wspieramy w realizacji osobistych pasji i zainteresowań.