Jesteśmy jedną z czołowych firm na polskim rynku usług finansowych, ekspertem w dziedzinie usług obrotu i zarządzania wierzytelnościami, twórcą jednego z pierwszych na rynku funduszu sekurytyzacyjnego.
Swoją ofertę kierujemy do banków, instytucji finansowych, funduszy sekurytyzacyjnych, firm telekomunikacyjnych oraz innych podmiotów gospodarczych świadczących usługi na masową skalę. Gwarantujemy wysoką skuteczność, dopasowanie rozwiązań do procedur i wymagań Klientów oraz poszanowanie zasad prawa i standardów współżycia społecznego.
BEST S.A. od 1997 roku jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
W związku z dynamicznym rozwojem Spółki poszukujemy obecnie osoby na nowo tworzone stanowisko:
Jesteśmy ambitni. Pasjonuje nas to czym się zajmujemy. Nieprzerwanie uczymy się, rozwijamy i poszukujemy nowych metod i narzędzi do lepszego zrozumienia otaczających nas procesów, zjawisk oraz danych. Dążymy do tego, by zrozumieć i osiągać coraz więcej. Jeśli masz pasję i interesujesz się analizą danych, dołącz do naszego zespołu odpowiedzialnego m. in. za statystyczną analizę i eksplorację danych oraz budowę i utrzymanie modeli predykcyjnych wspomagających decyzje biznesowe.
- kreowaniem nowych i niestandardowych rozwiązań w obszarze analityki biznesowej,
- budową i rozwojem modeli scoringowych i klasyfikacyjnych,
- segmentacjami i modelowaniem zachowań klientów,
- optymalizacją podejmowanych działań marketingowych.
- kreatywność, otwarty umysł i zmysł analityczny,
- umiejętność efektywnego prezentowania wyników analiz dla odbiorców na różnych szczeblach zarządzania,
- wykształcenie wyższe. Preferujemy kierunki ścisłe, ale wcale się na nie nie zamykamy,
- co najmniej 1 rok doświadczenia w obszarze analizy danych. Oczywiście nie mamy nic przeciwko doświadczeniu w ciekawych projektach studenckich. Zaskocz i zainteresuj nas,
- doświadczenie w wykorzystaniu pakietów analitycznych, np. R, Statistica,
- doświadczenie w programowaniu baz danych (SQL),
- gotowość do pracy w zespole.
- pracę w grupie pasjonatów i profesjonalistów,
- zdobywanie nowych doświadczeń,
- profesjonalne narzędzia pracy,
- elastyczne godziny pracy,
- miłą atmosferę pracy,
- pakiet medyczny,
- program Work-Life Balance (w tym dofinansowanie do karty Benefit Multisport, dni owoca, udział w grze firmowej Play BEST),
- pakiet dodatkowych benefitów dla Pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta pracy prześlij swoje CV poprzez przycisk Aplikuj.
Poznaj
BEST S.A.
Jesteśmy jedną z wiodących firm na polskim rynku usług finansowych, liderem technologicznym w branży zarządzania wierzytelnościami, od 1997 roku notowanym na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zarządzamy dużymi portfelami wierzytelności nieregularnych, rozwiązując problem braku terminowości rozliczeń między stronami umów i przywracając równowagę na rynku usług finansowych. Jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie, a naszą działalność prowadzimy w oparciu o 3 kluczowe wartości: WIEDZĘ, ETYKĘ, SKUTECZNOŚĆ. Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale wiemy, że to, co robimy, ma znaczenie. Posiadamy siedziby w dwóch lokalizacjach: w Gdyni oraz w Elblągu, a w naszych strukturach zatrudniamy około 500 osób. Wiemy, że firma to ludzie, dlatego szczególnie ważne są dla nas przyjazne relacje i zrównoważony rozwój. To szacunek do drugiego człowieka wyznacza standardy naszej pracy. Razem tworzymy dynamiczną organizację opartą o wieloletnie doświadczenie rynkowe, nowoczesne technologie i przyjazną kulturę organizacyjną. Dbamy o rozwój naszych pracowników, dajemy możliwość angażowania się w innowacyjne i rozwojowe projekty oraz wspieramy w realizacji osobistych pasji i zainteresowań.