Ogłoszenie numer: 4393845, z dnia 2021-04-06
Domino's Pizza – znana i ceniona na całym świecie marka, światowy lider w dostawie pizzy, trzykrotny zdobywca prestiżowego tytułu „Pizza Chain of The Year”.
Co kryje się za sukcesem jednej z najlepszych na świecie marek restauracyjnych? To ludzie, którzy chcą, aby każdy dzień był lepszy od poprzedniego. To co motywuje ludzi do pozostania z nami, to praca z pełnymi pasji i utalentowanymi współpracownikami, którzy chcą, aby Domino’s było najlepszą siecią pizzerii wszędzie tam, gdzie pojawia się restauracja.
I dobrze się przy tym bawimy! Niezależnie od tego, czy wprowadzamy nowe technologie, takie jak strona do zamówień, która wkrótce ujrzy światło dzienne, aplikacje do zamawiania głosowego, nowoczesne contact center, czy też pyszne nowe pozycje w menu, zawsze jesteśmy oddani naszym Klientom.
Skupiamy się na robieniu wspaniałej pizzy (i nie tylko) w około 17 000 restauracji na 90 rynkach na całym świecie. Wiele się wydarzyło od czasu powstania Domino’s w 1960 r. w Ann Arbor w stanie Michigan w USA. Ale najlepsze jest to, że marka dopiero się rozkręca!
Przed nami kolejna fascynująca przygoda! Dołącz do największych entuzjastów pizzy i wykorzystaj swoją wiedzę w zakresie analizy danych dla dwóch marek– Domino’s Pizza oraz Pizza Dominium, które właśnie łączą swoje siły na polskim rynku!
Analityk Danych e-Commerce
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Konfiguracja narzędzi analitycznych e-Commerce na potrzeby kampanii marketingowych, wdrażanie kodów trakujących
- Analiza ruchu oraz zachowań użytkowników w serwisie
- Tworzenie profili, projektowanie i optymalizacja ścieżek zakupowych, segmentacja grup klientów
- Projektowanie i przeprowadzanie testów A/B (feed produktowy, ruch online, e-mail, mobile, aplikacja)
- Tworzenie i testowanie scenariuszy dotyczących wskaźników związanych z konwersją oraz budowanie rekomendacji działań na ich podstawie
- Tworzenie, optymalizacja i automatyzacja raportów oraz analiz w oparciu o narzędzia analityki internetowej
- Monitorowanie i optymalizacja ROI wydatków marketingowych
Wymagania
- Wykształcenie wyższe (ekonometria, analiza danych ilościowych lub pokrewne)
- Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra znajomość Google Tag Manager, Data Studio i Google Analytics, Firebase, Microsoft Power BI
- Znajomość języka SQL
- Bardzo dobra znajomość statystki opisowej
- Wiedza o trendach i zachowaniach konsumenckich w Internecie
- Znajomość zagadnień z obszaru e-Commerce oraz automation marketingu
- Umiejętność tworzenia raportów, analiz i prezentacji
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, na poziomie gwarantującym codzienną swobodną komunikację w mowie i piśmie (minimum poziom B2
Mile widziane
- Doświadczenie w pracy z takimi platformami jak: Sitecore, Kentico, Adobe Experience Manager, Salesforce, SALESmanago
- Doświadczenie w pracy z narzędziami zasilanymi AI
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie i możliwość rozwoju zawodowego w firmie odpowiedzialnej za jedne z najpopularniejszych marek w branży gastronomicznej w Polsce i na świecie
- Realny wpływ na działania firmy w obszarze e-commerce
- Elastyczny czas pracy
- Brak dress code’u
- Możliwość łączenia pracy zdalnej z pracą w biurze firmy na Saskiej Kępie
- Latem możliwość pracy w ogrodzie na terenie biura firmy
- Możliwość wpływania na kształt menu, poprzez udział w testach i degustacjach
- 30 minut przerwy w ciągu dnia pracy (wliczonej w czas pracy)
- Zniżka -50% na wszystkie dania z naszych kart menu
Wynagrodzenie
Od 7000 do 10000 PLN