IT CONNECT to firma stworzona dla ludzi dynamicznych, realizujących się w codziennej pracy. Na bieżąco dysponujemy najciekawszymi propozycjami pracy w dziedzinie IT i technik, a nasi pracownicy pracują z najlepszymi i najbardziej znanymi firmami w Polsce. Poszukujemy zarówno doświadczonych specjalistów i menadżerów, jak również studentów ostatnich lat i świeżych absolwentów IT. Najważniejsza dla nas jest Twoja pasja i chęć samorealizacji. U nas będziesz realizować swoje marzenia!
Analityk Customer Intelligence
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: [1642] N
Nr Ref.: [1642] N
Zadania:
Dla naszego klienta z branży informatycznej poszukujemy kandydatów do rozbudowywanego zespołu realizującego wsparcie w rozwoju oraz działaniach operacyjnych firmy.
Będziesz odpowiedzialny/na za:
- Implementację i konfigurację kampanii w SAS CI Studio w środowisku Klienta
- Współpracę z zespołami biznesowymi
- Analizę wymagań biznesowych
- Analizę danych
- Całościową opiekę nad wysyłką kampanii do klientów (harmonogramowanie, analiza odpowiedzi, ocena efektywności)
Wymagania:
- Podstawowej znajomości procesów biznesowych budowy kampanii/komunikacji typu outbound i inbound z klientami
- Znajomości narzędzia klasy Marketing Automation
- Samodzielności, profesjonalizmu i wysokich kompetencji komunikacyjnych
- Podstawowej znajomości SQL
- Umiejętności pracy zespołowej
Mile widziana znajomość:
- Znajomość SAS Marketing Automation lub narzędzi innych dostawców
- Doświadczenie w projektach informatycznych/ działach CRM/ tworzeniu kampanii marketingowych/ interakcji real-time
- Znajomość procesów i podstawowej terminologii dla wybranego sektora rynku (np. bankowość, ubezpieczenia, retail)
Oferujemy:
- Dedykowaną ścieżkę szkoleniową SAS z możliwością uzyskania certyfikacji
- Wsparcie doświadczonych konsultantów w rozwoju kompetencji i wdrożeniu w nowe zagadnienia
- Różnorodność projektów w różnych sektorach rynku
- Okres zaangażowania: Docelowo stała współpraca (1 rok+)
- Poziom zaangażowania: 100% (8h/dziennie)
- Język projektu: PL + EN (dokumentacja)
- Model pracy: model hybrydowy (2 dni z biura, 3 dni zdalnie), biuro w Warszawie
- Godziny pracy: w godzinach pracy Klienta (przeważnie od godz. 8:00 lub 9:00)