Inter Cars S.A.to największy dystrybutor części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych w Europie Środkowo - Wschodniej. Oferuje najszerszy asortyment części samochodowych w Europie Wschodniej.
Obecnie poszukujemy Analityka ds. aplikacji wspierających Klienta, który dołączy do zespołu produktowego, odpowiedzialnego za rozwój i wdrożenie nowego systemu API, ERP-Warsztat
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- Analiza wymagań biznesowych oraz projektowanie zmian
- Organizowanie i prowadzenie spotkań projektowych z przedstawicielami Klientów, Filii, Centrali, działu IT i programistami naszych dostawców informatycznych
- Przeprowadzanie testów oraz wdrażanie przygotowanych funkcjonalności
- Analiza oraz optymalizacja procesów na styku Klient-Filia-Centrala
- Współpraca z Klientem zewnętrznym oraz wewnętrznym, w tym spółek zagranicznych w celu optymalizacji systemów
Oczekujemy:
- Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w dużej międzynarodowej organizacji
- Znajomości aplikacji ERP-Warsztat, procesów zarządzania warsztatem
- Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
- Prawa jazdy kat. B oraz gotowości do odbywania podróży służbowych
- Doświadczenia w pracy w metodyce Scrum Agile lub innej
- Znajomości pakietu Office 365 (w tym Excel, Powerpoint)
- Wysokich umiejętności miękkich; w zakresie komunikacji, negocjacji, autoprezentacji
- Bardzo dobrej organizacji pracy, w tym pod presją czasu
- Samodzielności w działaniu, proponowania rozwiązań
Oferujemy:
- Pracę w dogodnej lokalizacji (Galeria Młociny / Stacja Metra Młociny)
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę
- Możliwość skorzystania z benefitów pozapłacowych na dogodnych warunkach
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Korzystne warunki i zasady pracy w przyjaznym i profesjonalnym środowisku
- Możliwość rozwoju zawodowego zarówno w Polsce jak i zagranicznych spółkach dystrybucyjnych
Poznaj
Grupa Inter Cars
ul. Zgrupowania AK „Kampinos” 15
01-943 Warszawa
Inter Cars to rozpoznawalna marka, wiarygodny pracodawca i partner biznesowy. Firma rozpoczęła działalność w 1990 roku jako "rodzinny biznes", który obecnie jest nowoczesną i prężnie działającą organizacją. Udaje nam się zachować niekorporacyjny styl i atmosferę w pracy, dlatego kandydaci znają nas z przyjaznej kultury organizacyjnej. Do pracy w naszej firmie chcemy zaprosić specjalistów z różnych obszarów, którzy poszukują firmy z jasno określoną strategią biznesową, z ciekawymi projektami i oferującą nowoczesne narzędzia pracy.
Proces rekrutacji
- Krok Analizujemy wszystkie nadesłane kandydatury
- Krok Z wybranymi kandydatami realizujemy wywiad telefoniczny lub spotkanie
- Krok Jednej z tych osób złożymy ofertę zatrudnienia