Obecnie dla naszego Klienta, szukamy osób, które dołączą do zespołu na stanowisko:
-
Przygotowywanie analiz dotyczących sprzedaży produktów,
-
Tworzenie wielowymiarowych analiz dotyczących segmentacji Klientów, Partnerów i Użytkowników oraz analiz zachowań Użytkowników,
-
Poszukiwanie danych na rynku w celu dokonania analiz odnośnie konkurencji, nowych produktów, prognozowanie trendów,
-
Opracowywanie oraz implementacja narzędzi ułatwiających procesy analityczne,
-
Rekomendowanie działań, które będą tworzyć przewagi konkurencyjne,
-
Raportowanie wyników firmy, sporządzanie prezentacji z przeprowadzonych analiz,
-
Tworzenie analiz ad hoc.
-
Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ścisłe, np. Matematyka, Ekonometria, Statystyka, Informatyka),
-
Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
-
Rozumienie hurtowni danych oraz Business Intelligence,
-
Doświadczenie w data minigu, modelowaniu danych, analizach statystycznych, modelowaniu prognostycznym, wyciąganiu wniosków przy wykorzystaniu narzędzi analitycznych
-
Znajomość języka programowania i środowiska do obliczeń statystycznych i wizualizacji wyników,
-
Znajomość Statistica/SPSS (lub innego narzędzia do analizy statystycznej i data mining), biegła znajomość programu Excel.
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
Szeroki wachlarz benefitów pozapłacowych
-
Elastyczne godziny pracy
-
Praca w centrum Warszawy