PKP Informatyka to dostawca nowoczesnych usług IT dla sektora transportu. W swojej ofercie posiadamy systemy wspomagające przewozy pasażerskie i towarowe, systemy finansowo-księgowe, kadrowe i wiele innych ułatwiających sprawne zarządzanie przedsiębiorstwem. W ramach współpracy międzynarodowej PKP Informatyka reprezentuje PKP S.A. w zakresie problematyki IT, zapewniając integrację informatyczną spółek Grupy PKP z systemami europejskimi.
PKP Informatyka poszukuje kandydata na stanowisko:
PKP Informatyka poszukuje kandydata na stanowisko:
Analityk Biznesowy
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Planowanie i monitorowanie procesu Analizy Biznesowej: identyfikacja interesariuszy, wybór technik pracy i miar postępu, harmonogramowanie,
- Angażowanie interesariuszy: identyfikacja potrzeb i obaw, zrozumienie środowiska, w jakim pracują,
- Analiza biznesu: precyzowanie potrzeb, definicja zakresu rozwiązania
- Analiza wymagań: kategoryzacja, uzgadnianie priorytetów realizacji,
- Ocena dopasowania alternatywnych rozwiązań do potrzeb biznesowych: identyfikacja luk w rozwiązaniach i zmian potrzebnych do wdrożenia danego rozwiązania, przygotowanie uzasadnienia biznesowego wybranego rozwiązania,
- Zapewnienie zgodności wdrożonego rozwiązania z wymaganiami: nadzór merytoryczny budowy rozwiązania, wsparcie w procesie testowania rozwiązań cząstkowych, uzgadnianie zmian realizacji rozwiązania względem projektu,
- Planowanie przeglądu zasadności biznesowej wdrożonego rozwiązania: wybór technik, narzędzi, terminów do pomiaru korzyści materialnych i niematerialne,
Wymagania:
Wiedza:
- Rozumienie współzależności między ludźmi, procesami i technologią w organizacji,
- Wiedza biznesowa i ogólna wiedza informatyczna,
- Zrozumienie aktualnych rozwiązań istniejących w organizacji, dla której wykonuje usługi,
Umiejętności:
- Tworzenie lub dobieranie miar dla podejmowania decyzji,
- Efektywne (wydajne) zarządzanie zadaniami i informacją,
- Słuchanie, zadawanie pytań
- Negocjowanie i przekonywanie
- Dzielenie się wiedzą/nauczanie,
- Jasna komunikacja ustna i pisemna
- Współpraca w zespole
- Obsługa aplikacji: MS Office, iGrafx, Enterprise Architect, MS Project
- Posługiwanie się co najmniej dwoma metodykami z: BABOK, Prince2, TOGAF
- Posługiwanie się notacjami: BPMN 2.0,
- Posługiwanie się technikami: nie potrzeba bo on ma się dostosować do naszych standardów,
- Umiejętność pracy zadaniowej (niezależnej od godzin. Zatrudnienia)
Demonstrowane postawy/zachowania:
- Myślenie twórcze- pomocne w tworzeniu alternatywnych rozwiązań,
- Nastawienie na rozwiązywanie problemów,
- Sprawność uczenia się funkcjonowania danego biznesu,
- Demonstrowane zachowanie etyczne,
- Wzbudzanie zaufania
- Odporność na stres,
- Mobilność (25% zajmuje praca wyjazdowa).
Doświadczenie:
- Przez 2-3 lata wykonywał analizę biznesową, w co najmniej w projektach,
- Wykonywał analizę biznesową projektach o różnych dziedzinach problemowych,
- Dobra znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
- Odpowiedzialną rolę w firmie planującej dalszy, intensywny rozwój
- Współtworzenie sukcesu nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmy
- Ciekawą pracę z zespołem profesjonalistów
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- Atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych w tym prywatna opieka medyczna