Analityk Biznesowy
Miejsce pracy: Pieńków
Co zyskasz dołączając do naszego zespołu?
- Umowę o pracę
- Opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
- Atrakcyjny system premiowy
- Kafeterię szkoleń
- Zdrowie na 5 (akcje profilaktyczne, konsultacje medyczne, seminaria, szczepienia)
- Możliwość realizacji swoich pasji (sport, wolontariat, ekologia)
- Zorganizowany transport do pracy lub parking
- Eventy integracyjne (Festiwal Wartości, Mikołajki, Spotkanie świąteczne)
Za co będziesz odpowiadać?
- Sporządzanie zestawień i raportów na bazie danych gromadzonych w systemach księgowym i kontrolingowym,
- Analiza wyników finansowych, rentowności produktów i innych danych finansowych,
- Tworzenie kalkulacji kosztowych i przychodowych,
- Wsparcie procesu zamknięcia miesiąca,
- Wsparcie procesów planowania i budżetowania (m.in. zapewnienie realizacji harmonogramu i egzekwowanie wykonania poszczególnych kroków, techniczne wsparcie użytkowników, zapewnienie funkcjonowania narzędzi wspierających planowanie, przygotowywanie prezentacji),
- Utrzymywanie baz danych, integracja danych oraz wprowadzanie usprawnień w procesach pozyskiwania danych w celu optymalizacji pracochłonności pozyskiwania danych z wielu źródeł,
- Wsparcie Finansowych Biznes Partnerów i Menadżerów w projektowaniu nowych wskaźników KPI, raportów i modeli finansowych,
- Udział w projektach strategicznych obszaru Finansowego oraz całej organizacji (m.in. wdrożenia nowych systemów, dostosowania narzędzi).
Co jest dla nas ważne?
- Min. 2 lata pracy w kontrolingu lub finansach,
- Wysoki poziom zdolności analitycznych, umiejętność wyciągania wniosków biznesowych na podstawie przeprowadzanych analiz,
- Zaawansowana znajomość pakietu Ms Office w szczególności excel, doświadczenie w pracy z bazami danych, Power BI oraz SQL mile widziane,
- Wiedza w zakresie systemów informatycznych wspierających procesy kontrolingowe,
- Wiedza z zakresu procesów funkcjonujących w przedsiębiorstwie,
- Znajomość zagadnień planowania finansowego krótkookresowego i długookresowego,
- Praktyczna umiejętność konstruowania raportów zarządczych na potrzeby managerów różnych szczebli,
- Umiejętności komunikacyjne w tym prezentacyjne oraz umiejętność pracy w zespole,
- Proaktywność, dokładność i samodzielność w działaniu.