Grupa Adamed to:
- lider polskiego rynku leków nowej generacji
- ponad 2000 pracowników w 8 krajach
- ponad 250 produktów w 14 obszarach terapeutycznych
- ponad 1 miliard złotych wydany na inwestycje i działalność badawczo rozwojową
Analityk Biznesowy
Miejsce pracy: Pabianice
W Adamed Pharma będziesz odpowiadać za:
- Kalkulacje kosztów wytworzenia,
- Analizę wykonania budżetów kosztowych,
- Formułowanie wniosków i rekomendacji w wyniku przeprowadzanych analiz odchyleń i analiz scenariuszowych,
- Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania procesów budżetowania, raportowania i planowania finansowego,
- Wsparcie merytoryczne i narzędziowe dla managerów dla zapewnienia prawidłowego przebiegu procesów finansowych,
- Nadzór nad procesami księgowymi (mającymi wpływ na raportowanie wewnętrzne) i aktywne wsparcie procesu zamknięcia miesiąca,
- Analizę procesów finansowych zachodzących w organizacji pod kątem ich prawidłowego i efektywnego działania oraz proponowanie i wdrażanie uzgodnionych w nich zmian,
- Udział w projektach.
Oczekujemy od Ciebie:
- Wykształcenia wyższego, preferowany profil: ekonomiczny, finansowy,
- Znajomości zagadnień z zakresu kontrolingu, rachunkowości zarządczej, analizy ekonomicznej i finansowej przedsiębiorstw,
- Doświadczenia w przygotowaniu analiz kosztowych,
- Mile widziana wiedza na temat systemów informatycznych wspierających procesy kontrolingowe oraz wiedza na temat funkcjonowania systemów księgowych typu ERP,
- Bardzo dobrej znajomości Excel,
- Znajomości zasad ewidencji księgowej,
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
- Zdolności analitycznych, komunikatywności i umiejętności pracy zespołowej,
- Samodzielności, dobrej organizacji pracy własnej,
- Mile widziane doświadczenie w firmie produkcyjnej lub branży farmaceutycznej.
Co możemy Ci zaoferować?
- Oferujemy pracę pełną wyzwań, w szybko rozwijającej się w Polsce i na rynkach międzynarodowych firmie farmaceutycznej,
- Pracę w zespole ludzi pracujących z pasją, podejmujących wyzwania, oszukujących innowacyjnych rozwiązań,
- Niezbędne narzędzia pracy (telefon służbowy, laptop),
- Podnoszenie kwalifikacji w ramach szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
- Przyjazną atmosferę pracy, zaangażowany zespół pracowników,
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia.
Chcesz z nami rozwijać swoją karierę?
Odpowiadamy na kluczowe wyzwania współczesnej medycyny.