Miejsce pracy: Warszawa
Segment: Marketing Strategiczny
- Zbieranie wiedzy i danych z rynku budowlanego i rynków pokrewnych oraz wewnątrz firmy: badania rynkowe, konsultacja z ekspertami, odzyskiwanie informacji i analiza działań handlowych konkurencji, wymiana informacji z działem sprzedaży, branie udziału w konferencjach technicznych
- Organizowanie i pomoc w prowadzeniu warsztatów mających na celu pozyskiwanie i gromadzenie pomysłów na innowacje rynkowe w zakresie produktów, usług i rozwiązań, aby budować wiedzę w organizacji o potrzebach i oczekiwaniach klientów i ułatwić rozwój oferty Lafarge.
- Pomoc w prowadzeniu Quarterly Innovation Steering Commitee przy współudziale zarządu, mając na celu wybranie najlepszych pomysłów rozwoju oferty produktów, usług i rozwiązań Lafarge w kanale B2B, B2C, Budynki i Infra.
- Współpraca i dzielenie się najlepszymi praktykami z Grupą Lafarge Holcim.
- Minimum 2 letnie doświadczenie na stanowisku związanym ze strategią, z marketingiem operacyjnym albo z doradztwem strategicznym lub finansowym
- Wiedza rynkowa z zakresu badań rynkowych, monitorowania działań konkurencji, partnerstwa dla ekspertów rynkowych
- Wykształcenie wyższe (finanse, zarządzanie). Specjalizacja Big Data mile widziana
- Biegłe posługiwanie się MS Office (w szczególności zaawansowana znajomość PPT, Prezi, Excela)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom min. C1)
- Możliwość realizacji interdyscyplinarnych, międzynarodowych projektów i praca w dynamicznym środowisku
- Rozwój wewnątrz naszej organizacji, także w obszarach odbiegających od Twojej dotychczasowej drogi zawodowej i możliwość udziału w rekrutacjach wewnętrznych
- Umowa o pracę, opieka medyczna Medicover dla Ciebie i całej Twojej Rodziny
- Katalog szkoleń oraz indywidualnie dopasowany plan rozwoju Twoich kompetencji
- Serdeczna atmosfera pracy i koleżeńskie relacje w zespole, w którym cenimy oraz wspieramy samodzielność i inicjatywę
- Praca, dzięki której czujesz, że masz wpływ na świat - wdrażamy innowacyjne pomysły naszych pracowników
- Niezbędne narzędzia pracy, dopasowane do potrzeb i specyfiki Twojego stanowiska, praca z najnowocześniejszymi technologiami
- Możliwość angażowania się w działania wspierające społeczności lokalne i zmieniające Twoje najbliższe otoczenie
Dołącz do nas!
- jesteśmy obecni
w 90 krajach
świata - mamy 2500
nowoczesnych
zakładów - generujemy
32,6 mld CHF
sprzedaży netto - nasz zespół to
115 000 osób
na całym świecie
Poznaj nas bliżej - odwiedź www.lafarge.pl
Poznaj
Holcim Polska S.A
Holcim Polska jest producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.
Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje. Spółka oferuje m.in. niskoemisyjne cementy z rodziny ECOPlanet dla budownictwa i prefabrykacji (o 30-50% mniejszym śladzie węglowym niż czysty cement portlandzki CEM), beton ECOPact (o prawie 50% mniejszym śladzie węglowym niż standardowy beton towarowy), czy kruszywo z recyklingu ECOSource. W ofercie znajdują się również systemy podłogowe, a także rozwiązania izolacyjne przeznaczone do kompleksowej termomodernizacji.