Adamed to lider na polskim rynku leków nowej generacji dla wielu grup terapeutycznych, m.in. kardiologii, psychiatrii, pulmonologii i ginekologii, dla którego priorytetem są badania nad innowacyjnymi terapiami na choroby cywilizacyjne. Intensywnie rozwija działy badawczo-naukowe, w których opracowano ponad 50 patentów na własne formuły leków.
Otwartość i Innowacyjność, Wzajemny Szacunek, Jakość, Doskonałość Operacyjna oraz Elastyczność i Szybkość Działania to wartości, którymi kierujemy się w codziennej pracy. Jesteśmy również firmą wyróżnioną godłem Solidnego Pracodawcy branży farmaceutycznej.
W związku z rozwojem biznesu oraz konsolidacją procesów w ramach grupy obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
- Analiza wykonania budżetów kosztowych;
- Formułowanie wniosków i rekomendacji w wyniku przeprowadzanych analiz odchyleń i analiz scenariuszowych;
- Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania procesów budżetowania, raportowania i planowania finansowego;
- Wsparcie merytoryczne i narzędziowe dla managerów dla zapewnienia prawidłowego przebiegu procesu planowania finansowego/budżetowania;
- Nadzór nad procesami księgowymi (mającymi wpływ na raportowanie wewnętrzne) i aktywne wsparcie procesu zamknięcia miesiąca;
- Analiza procesów finansowych zachodzących w organizacji pod kątem ich prawidłowego i efektywnego działania oraz proponowanie i wdrażanie uzgodnionych w nich zmian.
- Wykształcenia wyższego, preferowany profil: ekonomiczny;
-
Minimum dwuletniego doświadczenia w pracy na stanowisku analitycznym związanym z finansami przedsiębiorstwa;
-
Doświadczenia w przygotowaniu analiz kosztowych;
- Mile widziane doświadczenie w branży farmaceutycznej;
- Dobrej znajomości języka angielskiego;
- Znajomości zagadnień planowania finansowego krótkoterminowego i długoterminowego;
- Wiedzy na temat systemów informatycznych wspierających procesy kontrolingowe oraz wiedzy na temat funkcjonowania systemów księgowych typu ERP;
- Znajomości zasad ewidencji księgowej oraz przygotowywania sprawozdań finansowych jednostkowych i skonsolidowanych;
- Umiejętności budowania relacji z klientem wewnętrznym.
- Pracę pełną pasjonujących wyzwań, dającą szansę uczestniczenia w rozwoju innowacyjnego biznesu;
- Możliwość rozwoju zawodowego, zdobycia nowej wiedzy i umiejętności;
- Umowę o pracę oraz pakiet świadczeń dodatkowych zgodnie z przyjętą polityką w Grupie Adamed;
- Inspirującą atmosferę pracy w dynamicznym zespole.