Getin Noble Bank SA
poszukuje Kandydatów/ Kandydatek do pracy na stanowisku:
Analityk Biznesowy w Zespole Jakości Wdrożeń
Miejsce pracy: Warszawa
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny za:
- weryfikację produktów analizy biznesowej zgodnie z obowiązującą metodyką;
- wspieranie Analityków biznesowych w przygotowaniu produktów analizy biznesowej z wykorzystaniem BPMN i UML;
- ścisłą współpracę z zespołami analitycznymi;
- dbanie o jakość, spójność i kompletność dokumentacji analitycznej;
- wsparcie i doradztwo w zakresie obowiązującego procesu.
Oczekujemy od Ciebie:
- doświadczenia w pracy na stanowisku Analityka biznesowego lub pokrewnym min. 2 lata;
- umiejętności modelowania procesów biznesowych, definiowania przypadków użycia, tworzenia dokumentacji;
- znajomości narzędzia Enterprise Architekt (lub pokrewnych);
- bardzo dobrej praktycznej znajomości notacji BPMN, UML;
- umiejętności rozwiązywania problemów i szukania alternatywnych rozwiązań.
Dołącz do nas, a otrzymasz:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego;
- możliwość rozwoju zawodowego i realny wpływ na wprowadzanie nowych rozwiązań w organizacji;
- samodzielne stanowisko pracy w energicznym i ambitnym zespole;
- pracę w najbardziej innowacyjnym Banku w Polsce.
z dopiskiem: ABZJW/01/KG/2017 w tytule wiadomości
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się
tylko z wybranymi Kandydatami.
tylko z wybranymi Kandydatami.
Getin Noble Bank to stabilne podstawy i nieograniczone możliwości. Naszą firmę tworzy ponad 5000 pracowników – doświadczonych ekspertów, specjalistów rynkowych i ambitnych młodych profesjonalistów. Z usług Getin Noble Banku korzysta ponad 2,3 mln Klientów, a produkty dostępne są w ponad 430 oddziałach własnych i franczyzowych oraz w szerokiej sieci pośredników. Nasz zespół działa w ramach Sieci Sprzedaży Getin Noble Banku – Banku o ugruntowanej pozycji na rynku, ale otwartego na zmiany i innowacje. To my tworzymy jego wizerunek w oczach Klienta.