Analityk Biznesowy w Dziale Kontrolingu
Miejsce pracy: Diamond Business Park Warszawa Ursus (okolice Factory Outlet)
Twoje zadania:
- Przygotowywanie cyklicznych raportów oraz jednorazowych analiz (głównie w obszarze sprzedaży)
- Regularne monitorowanie wyników ilościowych i jakościowych sprzedaży oraz przygotowywanie na ich podstawie wniosków
- Kontakt z pracownikami działu sprzedaży w celu przedstawienia oraz omówienia wyników
- Udział w projektach związanych z usprawnianiem procesów wewnętrznych
- Udział w tworzeniu i zapewnieniu bieżącego funkcjonowania narzędzi wspierających pracę działu kontrolingu
- Bieżąca współpraca z innymi działami (w szczególności sprzedaży, marketingu, księgowości, floty samochodowej, compliance)
Twój profil:
- Rozwinięte zdolności analityczne w obszarze pracy z dużymi zbiorami danych liczbowych
- Bardzo dobra znajomość MS Excel, mile widziana będzie znajomość MS Access (tworzenie kwerend), dodatku Power BI (Power Pivot oraz Power View) oraz PowerPoint
- Roczne doświadczenie w kontrolingu działu sprzedaży
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne
- Minimum podstawowo znajomość zagadnień z obszaru rachunkowości
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację pisemną i ustną
- Umiejętność nawiązywania relacji oraz komunikatywność
- Otwartość na okazjonalną pracę z przedstawicielem handlowym w terenie – wspólne wizyty u klientów
Gwarantujemy Ci:
- Możliwość rozwoju w obszarze kontrolingu
- Umowę o pracę w renomowanej firmie o międzynarodowym zasięgu z wysokiej jakości produktami
- Atrakcyjny system wynagradzania
- Dofinansowanie do zajęć sportowych oraz prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenie grupowe, parking dla pracowników
- Praca od poniedziałku do czwartku w godzinach 8.00-16.30, w piątki do 14.00
Würth Polska jest liderem w technice zamocowań i dystrybucji produktów dla profesjonalistów, obecnym na polskim rynku już 30 lat. To nowoczesna firma i wiarygodny, stabilny pracodawca, który zatrudnia ponad 690 pracowników, z czego 250 pracuje w firmie ponad 10 lat. Würth Polska posiada 33 sklepy stacjonarne oraz rozbudowany sklep internetowy. Firma poza działalnością biznesową angażuje się także w szereg akcji z obszaru CSR oraz Employer Branding. Koncern prowadzi sprzedaż wyłącznie firmom i osobom prowadzącym działalność gospodarczą.