Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Analityk Biznesowy w Departamencie Rozwoju Produktów
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: AB/WAW/KT/EJ/11/18
Nr ref.: AB/WAW/KT/EJ/11/18
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:
- analiza procesów i oczekiwań biznesowych dla realizowanego projektu/inicjatywy, aktywne proponowanie i wdrażanie potencjalnych usprawnień,
- przygotowywanie dokumentacji wymagań biznesowych tj. opisu oczekiwanych funkcjonalności systemów informatycznych umożliwiających realizację biznesowych założeń projektu,
- udział w spotkaniach i warsztatach konsultacyjnych, mających na celu wypracowanie optymalnego przebiegu procesów i architektury systemów dla danego projektu/inicjatywy,
- przeprowadzanie wywiadów, warsztatów i innych form konsultacji w celu rozpoznania potrzeb dotyczących funkcjonalności systemów we wszystkich jednostkach organizacyjnych w spółce,
- weryfikacja zebranych wymagań z perspektywy ich kompletności, a także poprawności procesu i wewnętrznej spójności,
- analiza oczekiwanych przez uczestników procesu wymagań odnośnie funkcjonalności systemów z perspektywy generowanych przez nie korzyści w odniesieniu do kosztów ich wytworzenia i utrzymania,
- współpraca z departamentami wewnętrznymi, w tym z obszarem IT, firmami zewnętrznymi przy realizacji projektów/inicjatyw,
- zapewnienie jakości wytwarzanych produktów poprzez opracowywanie założeń do testów oraz odbioru oprogramowania oraz wsparcie realizowanych testów.
Nasze oczekiwania:
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie wyższe (mile widziane techniczne bądź informatyczne),
- minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku bądź na stanowisku odpowiedzialnym za poprawne funkcjonowanie procesów operacyjnych,
- wiedza w zakresie działania systemów informatycznych w branży finansowej,
- rozumienie zasad funkcjonowania rynku ubezpieczeń na życie i specyfiki produktów życiowych oraz procesów wewnętrznych zachodzących wewnątrz organizacji,
- łatwość precyzyjnego formułowania opisu wypracowanych rozwiązań i umiejętność przekonywania do zaproponowanych rozwiązań,
- znajomość narzędzia Enterprise Architect, Bizagi Modeler, MS Project oraz wiedza w zakresie technologii i języków programowania (Oracle, Java), SQL – mile widziana,
- znajomość zasad zarządzania projektami i procesami,
- dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy w zespole,
- zaangażowanie i nastawienie na realizację celów,
- mile widziana dobra znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
Zainteresowanym współpracą oferujemy:
- ciekawą, pełną wyzwań współpracę z renomowaną instytucją ubezpieczeniową,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego,
- pakiet świadczeń socjalnych,
- dogodną lokalizację biura w centrum Warszawy.