Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Zadania:
Osoba zatrudniona na danym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Tworzenie i rozwój narzędzia wspierającego system AML
- Analizy wymagań biznesowych
- Tworzenie raportów, sprawozdań architektury systemu
- Raportowanie do zarządu
- Odwzorowywanie danych z raportu
- Zmiana i modernizacja narzędzi do raportowania
- Opracowywanie narzędzi przy użyciu standardowego oprogramowania w branży (BO, SQL)
- Tworzenie raportów z użyciem BO
Osoba zatrudniona na danym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Tworzenie i rozwój narzędzia wspierającego system AML
Analizy wymagań biznesowych
Tworzenie raportów, sprawozdań architektury systemu
Raportowanie do zarządu
Odwzorowywanie danych z raportu
Zmiana i modernizacja narzędzi do raportowania
Opracowywanie narzędzi przy użyciu standardowego oprogramowania w branży (BO, SQL)
Tworzenie raportów z użyciem BO
- Doświadczenia w projektowaniu, zarządzaniu systemem informacyjnym, tworzeniu raportów MI ( preferowane w instytucjach finansowych)
- Min 2 lata pracy na podobnym stanowisku
- Dobra znajomość zagadnień związanych z DWH
- Bardzo dobra znajomości SQL lub Business Objects/SAP BO
- Praktyczna znajomość MS Excell oraz Access
- Doskonała znajomość języka angielskiego
- Wykształcenie wyższe w dziedzinie informatyki, administracji lub podobne
- Praca w międzynarodowym środowisku
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Dobre warunki pracy
- Stała praca