- Sprawdzanie kompletności wymagań biznesowych.
- Proponowanie koncepcji rozwiązania (założenia do budowy nowego lub zmian w istniejących systemach IT) w oparciu o zebrane informacje i wymagania oraz znane ograniczenia techniczne.
- Ustalanie z biznesem kryteriów akceptacji wymagań.
- Utrzymywanie dokumentacji projektowo-analitycznej
- Udział w priorytetyzacji wymagań w ramach znanych ograniczeń (czasowe, budżetowe, inne).
- Analiza problemów biznesowych za pomocą ustrukturyzowanych metod z identyfikacją obszarów możliwych do zmian i ulepszeń.
- Gromadzenie i dokumentacja informacji z różnych źródeł, podkreślając takie kwestie, jak niewystarczające lub niejednoznaczne informacje.
- Współpraca z właścicielami procesów biznesowych, w celu zrozumienia i usprawnienia procesów, poszukując możliwości uproszczenia procesów i usunięcia nieefektywności.
- Posiadasz wykształcenie wyższe oraz powiązane doświadczenie biznesowe.
- Masz dobre zorientowanie biznesowe i umiejętność godzenia sprzecznych interesów.
- Posiadasz wiedzę i doświadczenie w zakresie wdrożeń oprogramowania i sprzętu.
- Umiesz analizować, oceniać i rozwiązywać złożone problemy techniczne.
- Umiesz budować i utrzymywać relację z interesariuszami.
- Biegle posługujesz się językiem angielskim.
- Umiesz prezentować kwestie techniczne w sposób zrozumiały dla odbiorców z branży i spoza branży technicznej na wszystkich poziomach organizacji.
- Umowa o pracę.
- Praca hybrydowa (office + home office).
- Różnorodny rozwój: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne.
- Rabaty na Usługi UPC i Play.
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę.
- Szeroki pakiet benefitów na platformie kafeteryjnej.
- Karta Multisport.
- Umowa o pracę
- Podstawa premii rocznej w wysokości 20% wynagrodzenia
- Praca hybrydowa (office + home office)
- Różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
- Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, Tidal) oraz zniżki pracownicze
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej (m.in. karty sportowe, vouchery)
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
- Dodatkowy benefit świąteczny
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.