specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 6 000 - 7 000 zł brutto/mies.
4 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: udział w sporządzaniu projektów planów działalności inwestycyjnej Centrum oraz harmonogramów nakładów dla zadań realizowanych w Regionie, współudział w opracowywaniu programów inwestycji, przygotowanie raportów z realizacji Planu...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Business Developer (Financial Solutions) Ebury Poland - office based About the Job As a Business Developer, you will be a crucial contributor to the growth of Ebury, responsible for delivering a great experience for new customers. At every step, you’ll be supported by one of our Heads of Desk who...
Obowiązki na stanowisku: Mapowanie i analiza procesów oraz identyfikacja obszarów do usprawnienia; Projektowanie procesów i zmian w procesach oraz ich kompleksowe wdrażanie (zarządzanie zmianą) Bieżące monitorowanie realizacji procesów i inicjowanie działań naprawczych w przypadku...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
11 godz.
Obowiązki: Zarządzanie procesami finansowymi oraz kontrola procesów operacyjnych pod kątem zgodności, dokumentacji projektowej, technicznej i finansowej w obszarze projektów realizowanych na rzecz klientów; Wsparcie w prowadzeniu ewidencji, dokumentacji i rozliczeniu oraz raportowaniu danych...
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Zadania: analiza biznesowa (oraz systemowa), analiza wymagań, rozpisywanie user story/use case, projektowanie procesów biznesowych w Enterprise Architect, realizacja powierzanych zadań, szukanie rozwiązań, współpraca z biznesem oraz z innymi projektami, wykonywanie analiz biznesowych,...
JOB SUMMARY Leading role for the implementation, maintenance and upgrade of the Kontoor Retail systems. Together with the team also taking a key role in the operational support of the Retail systems as well as identifying and implementing improvements and adjustments based on developing...
Twój zakres obowiązków Tworzenie konceptów biznesowych do nowych rozwiązań w systemach IT wspierających procesy biznesowe; Współpraca z przedstawicielami innych działów (klient biznesowy) przy definiowania założeń do optymalizacji procesów biznesowych oraz nowych funkcjonalności w...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 7 000 - 8 500 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zbieranie, wprowadzanie i przetwarzanie informacji biznesowych. Przygotowywanie i kontrola danych przed wprowadzeniem do systemów ERP/Finansowych, obejmujących: Zamówienia klientów oraz do dostawców, Odbiór produktów, Faktury zakupowe i wyjściowe, Raporty E-commerce.
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 14 000 - 20 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Przygotowywanie dokładnych raportów, danych i analiz zgodnie z wewnętrznymi zapytaniami, wykorzystując narzędzia takie jak SSMS, SSRS oraz MS Power BI. Analiza danych w celu identyfikacji trendów, wzorców oraz wglądy, przy pomocy wyznaczonych wskaźników (KPI). Pomoc w implementacji,...
Główny zakres obowiązków: Zapewnienie ciągłego rozwoju procesów i procedur oraz ciągłe usprawnianie ich efektywności; Wdrażanie, tworzenie i dostosowanie istniejących procedur; Identyfikacja ryzyka, dostarczanie rekomendacji po przeprowadzonym badaniu; Udział w audytach przeprowadzanych...
Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Analityk Biznesowy (Infrastruktura IT)
Miejsce pracy: Wrocław
Zadania:
Analiza biznesowa infrastruktury pod kątem wydajności i pojemności aplikacji;
Sporządzanie wymagań, projektowania nowych rozwiązań, wdrożeń infrastrukturalnych;
Konsultacja wymagań biznesowych z klientami oraz ich analiza;
Utrzymywanie portfolio produktów firmowych (ok. 900 produktów);
Współpraca z Produkt Managerami Project Managerami oraz pozostałymi Analitykami Biznesowymi;
Redukcja ryzyka związanego z implementacją nowych produktów/technologii.
Wymagania:
Wykształcenie wyższe w obszarze Technologii Informacyjnych;
2-3 lata doświadczenia jako Analityk Biznesowy (obszar finansów – będzie dodatkowym atutem);
Bardzo dobre rozumienie zagadnień związanych z zarządzaniem pojemnością, dostępnością oraz monitoringiem wydajności (Capacity, Availability Management oraz Performance Monitoring);
Silne zdolności analityczne;
Umiejętność tłumaczenia potrzeb klientów na język wymagań biznesowych;
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny;
Gotowość do relokacji do Wrocławia.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
Bogaty pakiet benefitów (karta Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie);
Możliwość rozwoju zawodowego w prestiżowej firmie z obszaru bankowości inwestycyjnej;
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 6 000 - 7 000 zł brutto/mies.
4 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: udział w sporządzaniu projektów planów działalności inwestycyjnej Centrum oraz harmonogramów nakładów dla zadań realizowanych w Regionie, współudział w opracowywaniu programów inwestycji, przygotowanie raportów z realizacji Planu...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Business Developer (Financial Solutions) Ebury Poland - office based About the Job As a Business Developer, you will be a crucial contributor to the growth of Ebury, responsible for delivering a great experience for new customers. At every step, you’ll be supported by one of our Heads of Desk who...
Obowiązki na stanowisku: Mapowanie i analiza procesów oraz identyfikacja obszarów do usprawnienia; Projektowanie procesów i zmian w procesach oraz ich kompleksowe wdrażanie (zarządzanie zmianą) Bieżące monitorowanie realizacji procesów i inicjowanie działań naprawczych w przypadku...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
11 godz.
Obowiązki: Zarządzanie procesami finansowymi oraz kontrola procesów operacyjnych pod kątem zgodności, dokumentacji projektowej, technicznej i finansowej w obszarze projektów realizowanych na rzecz klientów; Wsparcie w prowadzeniu ewidencji, dokumentacji i rozliczeniu oraz raportowaniu danych...
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Zadania: analiza biznesowa (oraz systemowa), analiza wymagań, rozpisywanie user story/use case, projektowanie procesów biznesowych w Enterprise Architect, realizacja powierzanych zadań, szukanie rozwiązań, współpraca z biznesem oraz z innymi projektami, wykonywanie analiz biznesowych,...
JOB SUMMARY Leading role for the implementation, maintenance and upgrade of the Kontoor Retail systems. Together with the team also taking a key role in the operational support of the Retail systems as well as identifying and implementing improvements and adjustments based on developing...
Twój zakres obowiązków Tworzenie konceptów biznesowych do nowych rozwiązań w systemach IT wspierających procesy biznesowe; Współpraca z przedstawicielami innych działów (klient biznesowy) przy definiowania założeń do optymalizacji procesów biznesowych oraz nowych funkcjonalności w...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 7 000 - 8 500 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zbieranie, wprowadzanie i przetwarzanie informacji biznesowych. Przygotowywanie i kontrola danych przed wprowadzeniem do systemów ERP/Finansowych, obejmujących: Zamówienia klientów oraz do dostawców, Odbiór produktów, Faktury zakupowe i wyjściowe, Raporty E-commerce.
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 14 000 - 20 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Przygotowywanie dokładnych raportów, danych i analiz zgodnie z wewnętrznymi zapytaniami, wykorzystując narzędzia takie jak SSMS, SSRS oraz MS Power BI. Analiza danych w celu identyfikacji trendów, wzorców oraz wglądy, przy pomocy wyznaczonych wskaźników (KPI). Pomoc w implementacji,...
Główny zakres obowiązków: Zapewnienie ciągłego rozwoju procesów i procedur oraz ciągłe usprawnianie ich efektywności; Wdrażanie, tworzenie i dostosowanie istniejących procedur; Identyfikacja ryzyka, dostarczanie rekomendacji po przeprowadzonym badaniu; Udział w audytach przeprowadzanych...