Jako członek zespołu SCRUMowego będziesz pracować nad serwisem www dla klientów T-Mobile, a także nad rozwojem i ulepszaniem rozwiązań związanych z cyfrową tożsamością klientów.
W naszym zespole nie boimy się wyzwań, lubimy znajdować rozwiązania i jesteśmy skoncentrowani na potrzebach biznesowych. Jeśli w pracy kierujesz się tymi wartościami, dołącz do nas!
- Rozwój sklepu internetowego – wdrażanie nowych funkcjonalności, konfiguracja produktów oraz elementów wpływających na customer experience
- Ścisła współpraca w ramach zespołu/squadu z Product Ownerem, przedstawicielami biznesu oraz programistami w celu zrozumienia wymagań i wypracowania rozwiązania
- Opracowywanie rozwiązań i wdrażanie nowych funkcjonalności na podstawie zidentyfikowanych wymagań i uzgodnień
- Analiza i modelowanie procesów biznesowych
- Tworzenie dokumentacji analitycznej
- Zarządzanie dokumentacją wymagań przy użyciu istniejących narzędzi i procesów (Jira, Confluence itp.)
- Zapewnienie jakości wytwarzanych produktów poprzez wsparcie testów akceptacyjnych oraz wdrożenia rozwiązania
- Wsparcie zespołu projektowego podczas stabilizacji wdrażanych rozwiązań
- Minimum 3 – letnie doświadczenie w prowadzeniu analizy biznesowo-systemowej
- Umiejętność definiowania i dokumentowania wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych w Scrum
- Znajomość metod opisu wymagań w formie User Story
- Praktyczna znajomość notacji BPMN
- Umiejętność opracowywania przypadków użycia oraz prototypów interfejsu użytkownika (znajomość Balsamiq będzie dodatkowym atutem)
- Agile Mindset - potrafisz pracować i rozumiesz pracę w modelu zwinnym
- Umiejętność wykorzystania narzędzi Jira, confluence, MS Teams
- Orientacja na cel i szukanie najlepszych rozwiązań
- Zdolność do pracy z własnej inicjatywy i podejmowania decyzji
- Doskonałe umiejętności analityczne i umiejętność skutecznego ustalania priorytetów i wykonywania zadań
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w mowie i piśmie
Mile widziane:
- Praktyczne doświadczenie w realizacji projektów z kategorii eCommerce przy użyciu metod zwinnych (np. Scrum, Agile, Kanban)
- Doświadczenie w branży telekomunikacyjnej i znajomość jej produktów
- Możliwość współpracy zdalnej
- Możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej na preferencyjnych warunkach
- Bezpłatne miejsce parkongowe
- Długofalowa współpraca w oparciu o kontrakt B2B
- Współpraca w zespole ekspertów z najlepszymi technologiami
- i wiele innych...
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.